Beantwoord

foute factuur na wijziging abonnement

  • 31 October 2023
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemorgen, ik heb in september mijn thuisabonnement gewijzgd. TV opgezegd per 1 oktober. Nu zie ik de factuur over oktober en deze is niet aangepast. Hoe kan dit?

 

Overigens is het heel vervelend dat jullie telefonisch niet bereikbaar zijn!

 

Vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Cristien 31 October 2023, 15:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@braat  Hallo, De rekening komt achteraf ?  Je hebt  ook een maand opzegtermijn!.

Dan zou volgende maand àlles verrekend moeten zijn.

 

Odido TV heeft dezelfde looptijd als je internetabonnement. Je kan  je TV abonnement makkelijk zelf uitzetten. Dat kan vanaf 30 dagen voor de einddatum van je internetabonnement.

Wil je je TV abonnement (tijdelijk) opzeggen? Zet dan hier makkelijk je abonnement uit. Het wijzigen van je abonnement is gratis.

Heb je op dit moment nog pakketkorting en zet je je TV abonnement uit? Dan vervalt je korting. Ga naar de Abonnementen pagina om te controleren of je nog korting krijgt.

Odido TV heeft een opzegtermijn van 30 dagen. 
Hopelijk weet je zo voldoende.

MVG.

Bedankt voor je snelle reactie CrisTien, ik weet voldoende en wacht de factuur van volgende maan af.

Reageer