Skip to main content

Beste T-mobile: 

In mei dit jaar internet aansluiting aangevraagd bij jullie ivm beloofde korte wachttijd voor aansluiting: Uiteindelijk is er op 16 augustus (!) het laatste snoertje binnen gekomen voor de aansluiting. Er zou geregeld worden dat de facturatie ook opgeschort zou worden, maar dat is net als dat het snoertje op 15 juli geleverd zou worden, niet gebeurd. En nu zijn er abo kosten vanaf 15 juli afgeschreven: ik heb dit bedrag gestorneerd en krijg direct (dat kan kennelijk wel per ommegaande) een herinnering met de dreiging van 15 euro boete als ik niet binnen 14 dagen betaal. Graag jullie actie en een juiste factuur sturen of een credit van een maand. 

succes, groet,  de sjaken 

Hallo @de sjaken 

 

storneren is niet de juiste manier.

als een klant recht heeft op een credit zal dit gedaan worden na dat het probleem is opgelost op de volgende factuur. in sommige gevallen geeft T Mobile ook een andere vorm van compensatie bijvoorbeeld door onbeperkt internet te geven aan de klant.


Reageer