Ik ben vorige maand verhuisd en daarbij wilde ik mijn abonnement meenemen naar het nieuwe adres. Volgens jullie was het toen handiger om het abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement af te sluiten aangezien ik op het nieuwe adres gebruik kon maken van glasvezel. Ik heb toen netjes alle oude apparatuur ingeleverd en de nieuwe apparatuur gekregen. Nu werd mij door jullie verteld dat ik geen eenmalige kosten hoefde te betalen gezien het feit dat ik al klant was bij jullie. Toch is daar op de eerste factuur (april 2020) sprake van geweest. Ik heb hier toen contact met jullie over opgenomen en dit zou deze en volgende maand rechtgetrokken worden. Nu zie ik zojuist dat ik toch gewoon weer een normale factuur krijg met het volledige maandbedrag.
Gezien het feit dat dit niet de eerste keer is dat er teveel wordt afgeschreven en dit de maand erna weer rechtgetrokken zou moeten worden (wat dus niet gebeurd) ben ik er ondertussen een beetje klaar mee. Vorig jaar op mijn oude adres hebben jullie ook al spontaan een factuur gestuurd van 90 euro en ben ik ook 4 maanden bezig geweest om dat geld terug te krijgen en moest ik iedere maand weer contact opnemen omdat de factuur gewoon normaal werd afgeschreven zonder aftrek teveel gemaakte kosten en nu gebeurd dit gewoon alweer.
Ik zou daarom nu graag willen dat mijn T-mobile Thuis abonnement kosteloos stopgezet wordt en dat ik alle spullen terug kan sturen. Dit is nu de zoveelste keer dat het fout gaat en dat ik er zelf achteraan moet blijven gaan en het houdt voor mij een keer op.