Geschiedenis:
5-6 T-Mobile Thuis opgezegd;
7-7 T-Mobile geeft aan modem nog niet te hebben ontvangen (was eerder nog niet gevraagd)
9-7 T-Mobile geeft aan Modem binnen 30 dagen te willen ontvangen
9-7 Pakketje op de post gedaan (https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SLFVZ913222048-NL-1117ZZ)
Met bijgevoegd volgens de instructie een briefje met klantnummer ed.
10-7 T-Mobile geeft aan verkeerde emails te hebben verstuurd
16-7 T-Mobile geeft weer aan Modem niet te hebben ontvangen
16-7 Heb mail gestuurd naar klantenservice@t-mobilethuis.nl (Ticket#2020071611016768)
17-7 vraag voor verzendbewijs, deze direct opgestuurd;
17-7 bevestiging gehad dat ik me geen zorgen zou hoeven te maken. Dat ik toekomstige mails zou negeren en wanneer er een boete op de rekening staat dit moest aangeven.
21-9 Helaas is de boete toch van de rekening gehaald.
Gewenste oplossing:
Graag dit corrigeren en het retour ontvangen van de 75 €