Skip to main content

factuur klopt niet

  • 23 July 2024
  • 9 reacties
  • 63 Bekeken

Ten eerste ik had me glasvezel al in december 2023 aangevraagd de eerste 6 maanden zou het €25 zijn maar ik ben pas in juni aangesloten door dat er elke keer wel weer wat was toen was er gebeld door odido en hij zou het regelen dat de eerste 6 maanden €25 is dus vanaf juni want pas na 6 maanden heb ik glasvezel en daarna zou het €35 kosten nu heb ik een factuur van €40 gehad dit klopt dus niet er gaat wel veel fout bij jullie ik ben er over na aan het denken om ergens anders heen te gaan want jullie zijn ook slecht bereikbaar via chat staat er dat er niemand is bellen lukt ook niet 

 

Maar wel een boete willen geven omdat jullie het kastje niet retour hadden ontvangen want dat kon nog al als ik nog geen glasvezel had 

 

Ben er zo klaar mee

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ans22 ,

Kijk even goed naar:

1) heb je Klantvoordeel in combinatie met Odido mobiel al geactiveerd? Dat scheelt namelijk al €5,-.

2) de eerste factuur bevat vaak meer dan 1 kalendermaand.  Je betaald het deel van de maand waarin je bent aangesloten en de komende maand. Je ziet dit terug in de specificatie.

Er staat €47,50 en daar gaat €5 klantenkorting van af dus het klopt niet 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ans22, goed dat je hier een topic voor aanmaakt, ik help je hier heel graag mee! Ik wil dit graag helemaal voor je verduidelijken. Ik zie dat je in februari 2024 de overstap naar glasvezel hebt gemaakt en hier waren geen kortingen voor. Hierdoor bedroeg het Glasvezel abonnement € 47,50 exclusief Klantvoordeel, en € 42,50 inclusief Klantvoordeel. Om specifiek te zijn betaal je € 45,- voor het Internet en € 2,50 voor het Wifi-punt.

Inmiddels heb je op 20 juni een verlenging afgesloten waarmee je de eerste 6 maanden na 20 juni € 10,- korting per maand krijgt. Hierdoor komt het totaalbedrag voor de eerste zes maanden uit op € 32,50 per maand.

Je geeft aan dat je zelf meer kortingen had gezien. Zou je een screenshot kunnen plaatsen van een e-mail of een foto van een brief waarin dit genoemd wordt? Op welke datum heb je deze informatie ontvangen? Ik ben benieuwd, ik kon namelijk niks vinden maar ik zoek dit heel graag helemaal voor je uit! 🙂

Ik heb de aanvraag gedaan in december het zou in januari in gaan maar dan ging niet door omdat er problemen waren en zo heb ik tot juni moeten wacht pas zins juni heb ik glasvezel en toen ik de glasvezel aan vroeg was het de eerste 8 maanden €25 dus dat moet ook dan vanaf juni in gaan want het is niet mijn fout dat het zo lang heeft geduurd en hoe kan het dan verlengt zijn als ik pas in juni me glasvezel heb 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ans22, fijn dat je hierop terugkomt! Ik zie dat je op 8 februari 2024 je abonnement hebt omgezet naar een glasvezelabonnement en hier heb je ook op 8 februari een bevestiging van gehad. Kan je aangeven op welke datum je het aanbod uit de screenshot te zien kreeg? Dit lijkt op de bestelling van een nieuw abonnement, ik zie alleen ook geen ander abonnement terugkomen op je adres behalve degene die altijd al actief is geweest?

Ik ben benieuwd, ik help je hier graag bij!

Ik had eerst kabel internet en in december heb ik glasvezel aan gevraagd en dat was de actie eerste 8 maanden €25 en daarna €40 maar bij jullie waren steeds problemen waar door ik maar niet aangesloten werd pas in juni ben ik aangesloten op glasveze er gaat wel veel fout bij jullie 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ans22, de factuur klopt wel. Op dit moment heb je 6 maanden lang € 10 korting, met klantvoordeel betaal je dan € 30 voor alleen internet. Het wifipunt moet daar nog bij op. Als je de factuur opent dan zie je dat er nog wat kosten zijn gemaakt van Mei en Juni, deze zijn erbij op geteld en daardoor betaal je iets meer dan normaal. De volgende rekening zou € 32.50 moeten zijn als er geen extra kosten gemaakt worden.

Welke kosten in mei en juni zijn gemaakt 

Ik heb geen kosten gemaakt heb gewoon me maand bedrag betaald 

 

Reputatie 7
Badge +9

Dat zijn gewoon standaard abonnementskosten van de maand juni, de laatste periode @Ans22, dit kun je terugzien in de PDF van de factuur. 

Reageer