Skip to main content

Ik ben in februari overgestapt naar een andere provider maar er wordt nog steeds elke maand geld van mijn rekening afgeschreven vandaag dus ook.

Beste @Rocky 1Heb je daarbij ook rekening gehouden met één maand opzegtermijn?

Ja ik had het nog een maand eerder opgezegd en op 26-02 werd alles overgenomen door een andere provider.

Ja ik had het nog een maand eerder opgezegd en op 26-02 werd alles overgenomen door een andere provider.

Oké dan moet je even wachten tot een moderator je verder kan helpen. 

Hoeveel maanden heb je nu te veel betaald? 

Tot nu toe 2 maanden te veel maart en april.

Ik ben in februari overgestapt naar een andere provider maar er wordt nog steeds elke maand geld van mijn rekening afgeschreven vandaag dus ook.

Hi @Rocky 1, goed dat je dit aangeeft, ik zoek dit graag voor je uit en mochten deze kosten onterecht in rekening zijn gebracht, vergoed ik deze uiteraard voor je! Wanneer had je de opzegging aan ons doorgegeven? Was het een reguliere opzegging of een afkoop? Bij beide opties, dien je altijd rekening te houden met één maand opzegtermijn. Als je zelf een opzegging aan ons hebt doorgegeven, denken mensen dat het abonnement dan stopt na een maand. Echter, is dit niet altijd het geval. Je opzegging wordt dan gezien als regulier en wordt  verwerkt, zodat je contract stopt per de einddatum. Dat is dus niet altijd automatisch na één maand als je nog binnen je contractperiode zit.

Graag zoek ik voor je uit hoe het precies bij jou zit. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer