Sinds een aantal weken ondervind ik nu al problemen met mijn internet. Het glasvezel internet heeft daarbij een maximale snelheid van 1 - 5 mb / seconde in plaats van de normale 100 mb / seconde.
Met de T-Mobile klantenservice is twee weken geleden vastgesteld dat er een monteur langs moet komen om het probleem te onderzoeken en op te lossen.
Ik ben nu al twee weken bezig om een afspraak ingepland te krijgen, maar zonder resultaat.
- Online inplannen lukt niet. Er zijn geen afspraak momenten beschikbaar
- Het online doorgeven van mogelijke afspraak momenten in dagdelen helpt niet, na 2 weken heb ik daar nog geen reactie op
- Bellen met Guidion helpt niet. Ik heb nu al een paar keer gebeld en ze blijven aangeven dat er geen afspraak momenten zijn. "Maar ze zullen het op de prioriteitenlijst zetten zodat ik snel terug wordt gebeld voor een afspraak". Dat duurt nu ook al meer dan een week.
Io snap dat een monteur niet binnen een uur op de stoep staat, maar na twee weken nog niet eens de datum van de afspraak kunnen plannen vind ik wel zeer slecht.
Wat valt hier aan te doen T-Mobile?