Skip to main content
Hoi

Ik ben een nieuwe klant voor T mobile thuis internet.

De email adress kant en klaar gekregen van T mobile met mijn achternaam @t-mobilethuis.nl is verkeerd. De laatste letter van mijn achternaam is verkeerd. Is een i in de plaats van l

Kan ik dat veranderen of alleen T mobile?
@Vanlente13 Welkom op het forum.



Ik moest tijdens aanmelden, zelf aangeven welke email ik wilde.



Als je inlogt op Mijn T-Mobile Thuis, kun je nieuwe email en aliassen aanmaken. Als het puur gaat om veranderen van je huidige T-Mobile Thuis email, dan kan alleen T-Mobile dit voor je wijzigen.



Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning van T-Mobile.



Gezien het erg druk is op het moment, kan een reactie van webcare 24/48 uur duren. En soms wel wat langer.
Duidelijk antwoord, dankjewel Glassertje 🙂
Hi @Vanlente13, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! 🙂 Geen zorgen, je kan bij ons tot 5 e-mailadressen gebruiken dus ik maak graag een nieuwe voor je aan met de spelling. Op dit moment loopt je aanmelding nog en hierdoor kan ik geen nieuw e-mailadres toevoegen. Neem nog even contact op zodra alles is geïnstalleerd dan maak het nieuwe e-mailadres voor je aan en maak ik dit het hoofd e-mailadres voor je!

Reageer