Een week na installatie nog steeds geen internet

  • 18 July 2023
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Vorige week is de monteur langs geweest. Hij kreeg het glasvezel internet niet aan de praat in onze nieuwbouwwoning. Hij dacht dat t kastje tussen glasvezel en modem wat in het installatiepakket zat niet werkte. Vandaag kreeg ik een nieuwe, maar die werkte nog steeds niet. Het speed lampje brandt niet, de rest wel. Op de modem brandt het lampje dat er geen internet is. Toen weer Guidion gebeld, die zeiden dat er geen signaal was, toen weer t-mobile zelf gesproken, die zouden t naar back office doorzetten. Is er iemand die kan zien wat er nu precies mis is bij ons adres? En nog beter, t oplossen? Werken is niet te doen via hotspot.

Cal van Odido 9 maanden geleden

Hoi @mavos, heel goed dat je dit aan het licht brengt, ik wil er graag voor zorgen dat je verbinding binnen de kortste keren helemaal werkt! Om je de oplossing te kunnen bieden moet ik in je abonnement duiken, alleen heb je momenteel je Thuis van T-Mobile abonnement nog niet gekoppeld aan je Community account. Daarom wil je graag vragen om mij een privébericht te sturen met daarin de volgende gegevens:

  • Postcode en huisnummer.
  • Je geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.

Kan je daarnaast ook het serienummer doorsturen van het apparaatje dat je toegestuurd hebt gekregen? Hiermee kan ik snel in je abonnement duiken, ik los dit graag voor je op! 😃

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @mavos, heel goed dat je dit aan het licht brengt, ik wil er graag voor zorgen dat je verbinding binnen de kortste keren helemaal werkt! Om je de oplossing te kunnen bieden moet ik in je abonnement duiken, alleen heb je momenteel je Thuis van T-Mobile abonnement nog niet gekoppeld aan je Community account. Daarom wil je graag vragen om mij een privébericht te sturen met daarin de volgende gegevens:

  • Postcode en huisnummer.
  • Je geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.

Kan je daarnaast ook het serienummer doorsturen van het apparaatje dat je toegestuurd hebt gekregen? Hiermee kan ik snel in je abonnement duiken, ik los dit graag voor je op! 😃

Reageer