Vorige week is de monteur langs geweest. Hij kreeg het glasvezel internet niet aan de praat in onze nieuwbouwwoning. Hij dacht dat t kastje tussen glasvezel en modem wat in het installatiepakket zat niet werkte. Vandaag kreeg ik een nieuwe, maar die werkte nog steeds niet. Het speed lampje brandt niet, de rest wel. Op de modem brandt het lampje dat er geen internet is. Toen weer Guidion gebeld, die zeiden dat er geen signaal was, toen weer t-mobile zelf gesproken, die zouden t naar back office doorzetten. Is er iemand die kan zien wat er nu precies mis is bij ons adres? En nog beter, t oplossen? Werken is niet te doen via hotspot.
Bladzijde 1 / 1
Hoi
- Postcode en huisnummer.
- Je geboortedatum.
- De laatste vier cijfers van je IBAN.
Kan je daarnaast ook het serienummer doorsturen van het apparaatje dat je toegestuurd hebt gekregen? Hiermee kan ik snel in je abonnement duiken, ik los dit graag voor je op!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.