Het lukt me maar niet om hier informatie over te krijgen, maar ik zou best wel graag een update willen horen.
Hi
Welkom op de Odido Community! Als ik jouw naam lees, dan krijg ik direct trek, dus ik ga zo maar eens lunchen! Maar niet voordat ik alles tot op de bodem voor jou heb uitgezocht. Ik zie in mijn systeem terug dat je in een nieuwbouw woning/appartement woont. Mocht de woning zo goed als af zijn of zelfs al helemaal af dan kun je contact opnemen met de netwerk operator bij jou in de buurt, voor jou is dit Open Dutch Fiber. Ik raad je aan om even contact met hen op te nemen, zodat zij kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn en of je niet al op de planning staat.
Heb je nog meer vragen? Dan weet je mij te vinden!
Hi
Het is geen nieuwbouw. Wellicht gaat het hier al fout?
Moet ik nog steeds contact opnemen met Open Dutch Fiber? Zo ja, heb je daar een nummer van?
Hi
Ni
Hi
Dat klopt
Ik ben toch nog het systeem ingedoken om te kijken of ik nog iets voor je kan betekenen, omdat ik je graag verder wil helpen. Ik heb mijn collega’s van de Fiber afdeling aangeschoten met de vraag of zij contact op kunnen nemen met de (externe) netwerkbeheerder over de planning.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.