Ik heb in april 2022 T-Mobile thuis aangevraagd. Het is inmiddels 11-8-2022. Er heeft nog steeds geen installatie plaats gevonden. Elke week in contact met Guidion of T-Mobile thuis. En ik word maar niet verder geholpen door Guidion. T-Mobile geeft elke keer aan ik verbind je door naar Guidion. Maar ik woon blijkbaar in een uithoek van Nederland. Want ze moeten bij Guidion mij handmatig inplannen. Ik zit met onregelmatige werkdiensten dus ik vraag continue om mij te bellen voor maken van afspraak maar dit doen zij niet. Vorige week woensdag 3-8-2022 opnieuw contact gehad met t-mobile thuis voor de zoveelste keer en toen kreeg ik eindelijk ook eens te horen dat ik het geld terug kon krijgen omdat ik niet hoef te betalen voor niet gekregen service.
Vandaag opnieuw gebeld omdat guidion zonder telefonisch overleg mij voor 8 september heeft ingepland. En ik hier helemaal klaar mee ben en ik denk het is 11 augustus hoezo pas 8 september en dan krijg je te horen ja het kan niet eerder. Ik ben straks 5 maanden verder na aanvraag t-mobile thuis.
Niemand kan mij blijkbaar helpen bij t-mobile thuis of guidion. Ik zit al zover om een andere provider aan te vragen. Want ik kan nu niet meer tot 8 september wachten. Ik wacht al 4 maanden en ik heb volgende week internet nodig in huis!!!!.
Ik hoop dat misschien via deze weg er meer hulp geboden kan worden. En ik verwacht een tegemoetkoming van t-mobile en guidion.
Ook meerdere klachten via de mail naar guidion gedaan hier krijg ik geen reacties op en dan wil ik dat telefonisch doen en zeggen ze moet via de mail. Ik wil dat t-mobile mijn klachten serieus neemt en mij nu met spoed wilt helpen en wilt helpen met een klacht naar guidion toe.