Skip to main content

Ik heb op 31-8-2023 mijn abonnement afgesloten met de belofte dat het Dec/Jan Aangesloten zou worden.

Veel update mailtjes gekregen zou Jan/Feb zijn.

Gebeld naar Odido die zegt dat ik naar de instalateur moet bellen, zo gedaan en krijg te horen dat ik pas in Juni aangesloten ga worden!

En als ik in Mijn Odido kijk, staat er dat mijn Bestelling “in Behandeling” is! Onbegrijpelijk.

Leuk als de een Odido en de Ander Fiber nog wat, elkaar de schuld geven, en de “Klant” is de Dupe!

Het kan ook zo (NIET). Odido.

Hoi @HDRon 

Als de glasvezel  nog in jouw huis naar binnen moet worden gegraven, dan is Odido nog niet in staat de internet dienst te leveren. De lokale netbeheerder in jouw stad zal dit eerst moeten maken en die zijn vaak afhankelijk van vergunningen,  personeel met de juiste apparatuur en in appartementen ook de technische mogelijkheden met toestemming van de VVE.

Zoals je begrijpt wil Odido zo snel mogelijk een dienst leveren en factureren,  maar zijn ze echt afhankelijk van de fysieke aansluiting in jouw woning.


Reageer