Hoi! Het is in middels al een tijdje geleden dat de kabels onder de grond zijn gezet, maar ik heb nog steeds geen brief/communicatie van T-Mobile gekregen waar duidelijk een datum staat dat wij kunnen profiteren van glasvezel. Weet iemand anders hier meer van?
Duidelijkheid aansluiting glasvezel ijsselmonde
Ik wil de suggestie geven zelf contact op te nemen met EH infra te weesp (TEL +31294769038) ik weet niet hoe het bij
Het afmelden kan snel gaan in dit geval konden wij de volgende dag een afspraak in plannen met guidion.
Dat is heel snel, bij ons ging het afmelden dus weer niet goed, maar na contact te hebben gehad met
Hier even een korte update; eindelijk een abonnement kunnen aanvragen via de website.
Ben benieuwd hoe lang het zal duren eer ik gebruik kan gaan maken van de glasvezelaansluiting. 😃
Ik zie dat
Groeten,
Willem
Hi
Hi
Hoi Lisa, ik wacht nog even af dan.
Mijn eigen onderzoek: EH Infra geeft aan dat ze nog geen afspraak met mij (of wie dan ook in mijn straat) kunnen inplannen omdat er nog werkzaamheden door VWT uitgevoerd moeten worden. Wanneer dat was kon hij me niet aangeven. Zodra zij een groen licht krijgen gaan ze heel de straat inplannen.
Dat strookt dus met het verhaal dat ik eerder van VWT direct heb gehoord, alleen de onduidelijkheid blijft wanneer die werkzaamheden uitgevoerd gaan worden en hoelang het dus wachten is. Ik hoop dat @Lisa
daar wat meer over kan zeggen.
Blijft een beetje gek van T-mobile om al abonnementen te gaan aanbieden terwijl de infrastructuur blijkbaar nog verre van gereed is. Zit nu al ruim anderhalve maand te internetten op wifi-hotspots, met al het geklooi wat daar bij komt kijken..
Willem
Ik heb een vraagje omtrent mijn glasvezelinternet bestelling.
Ik zie als ik inlog bij status staan:
‘Guidion neemt contact met u op voor installatie.’
Echter is de kabel nog niet naar binnen getrokken? Of doet Guidion dit tegenwoordig ook?!
alvast dank! 😊
Ik heb een vraagje omtrent mijn glasvezelinternet bestelling.
Ik zie als ik inlog bij status staan:
‘Guidion neemt contact met u op voor installatie.’
Echter is de kabel nog niet naar binnen getrokken? Of doet Guidion dit tegenwoordig ook?!
alvast dank! 😊
Dus je glasvezel kabel ligt nog voor de deur/gevel?, Dan nee dat doet Guidion niet, die zorgt alleen dat je binnenhuis in orde is, dus die hangt je media converter op en verbind deze met de FTU, en installeert ook het modem, en die zorgt dat je TV werkt.
Ik heb een vraagje omtrent mijn glasvezelinternet bestelling.
Ik zie als ik inlog bij status staan:
‘Guidion neemt contact met u op voor installatie.’
Echter is de kabel nog niet naar binnen getrokken? Of doet Guidion dit tegenwoordig ook?!
alvast dank! 😊
Dus je glasvezel kabel ligt nog voor de deur/gevel?, Dan nee dat doet Guidion niet, die zorgt alleen dat je binnenhuis in orde is, dus die hangt je media converter op en verbind deze met de FTU, en installeert ook het modem, en die zorgt dat je TV werkt.
De glasvezel kabel lag eerst voor het appartementencomplex, maar is al een aantal weken weg (?), dus ik neem aan dat deze al naar binnen is getrokken.
Echter bij mij is er dus nog niks naar de meterkast getrokken. Vandaar mijn vraag, of dit wel klopt op de status pagina. 😄
Hi
Hi
Hi
Hi
Dank
Hi
Hi
Hi
Hi
Alvast een heel mooi weekend allebei!
Zojuist heb ik telefonisch contact gehad met VWT. Zij vertelden mij, dat de VVE geen akkoord heeft gegeven. Ik moest maar weer contact met jullie opnemen van de VWT medewerker.
Mocht dit zo zijn, waarom staat er op de site dan wel dat glasvezel beschikbaar is? Terwijl er waarschijnlijk helemaal geen mogelijkheid is om een glasvezelkabel naar binnen te laten trekken.
Kun jij hier iets in betekenen voor misschien meer informatie? Mij is verteld door een collega van jou dat er wel degelijk meerdere in het complex zitten te wachten op een glasvezelaansluiting.
Ik hoop echt dat het wel zal lukken, fingers crossed 🤞🏽
Dat is echt heel jammer. Er is glas aangelegd tot jullie complex, dus leveringen op deze postcode zijn mogelijk. Normaal geeft een huiseigenaar ook direct toegang als hij een aansluiting aanvraagt, in jullie geval is er een VVE die geraadplaagd is. Hun toestemming is cruciaal, de vezels zullen op/om/door het gebouw moeten worden getrokken waarbij er gemeenschappelijke ruimtes betrokken zijn. Die toestemming kan een provider alleen verzoeken, een VVE hoeft daar niet in mee te gaan.
Trek eens aan de mouw van het VVE bestuur om die toestemming te geven. Zeker als er al meer bewoners zijn. Het zou kunnen dat zij het eerst in de algemene vergadering willen bespreken. Dan zorgt dat voor vertraging, normaal wordt dat maar 1 keer per jaar gedaan. Maar je kunt ook een aparte vergadering hiervoor aanvragen voor alleen dit agendapunt.
Hi
Hi
Thanks voor al je moeite!
Hi
Hi
Hi
Je collega gaf aan dat hij wat druk zou zetten op VWT. Aangezien zij mij vertelden dat de VvE geen toestemming hebben gegeven, maar daarover niks naar jullie hebben gecommuniceerd.
Wordt vervolgd dus! Nogmaals dank voor al je hulp!!
Heel fijn om te lezen
Update: Ben gebeld door VWT en heb een afspraak ingepland voor eind deze week om de kabel naar binnen te voeren. Hopen dat T-Mobile snel vervolg geeft aan de verdere afhandeling.
Hi
Heel fijn om te lezen
Hi
Zou jij kunnen checken of jouw collega al wat meer informatie heeft mbt de VvE? Of wellicht van VWT?
Ik hoop snel wat te horen!
Alvast dank.
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.