Ik heb een Tmobile internet only abonnement met ingangsdatum 20.01 afgesloten met de keuze dat Tmobile mijn abonnement bij KPN zou opzeggen. Kreeg netjes het bericht dat dat was gelukt. Vrij snel daarna ook het installatiepakket en een mail van Guidion dat ik een installatie kon plannen. Zo gezegd zo gedaan, niet wetende welke gevolgen dit zou hebben heb ik dat op 11.01 gepland. Ik ben door Tmobile niet geinformeerd dat het eerder plannen van een installatie zou betekenen dat ik vanaf die dag dus in feite dubbel betaal, tot 20.01 aan KPN en vanaf vandaag aan Tmobile.
Ik ben ook niet geinformeerd dat nog voordat de monteur eea had geinstalleerd het KNP signaal al zou worden verbroken. Daar zat ik dan vanmorgen in een beoordelingsgesprek en ineens is er totaal geen verbinding meer.
Ik heb ook op eigen kosten meerdere malen met Tmobile, Guidion en KPN gebeld. Gaat Tmobile mijn in deze niet verwachte maar ook niet gewenste dubbele abonnementskosten en gemaakte telefonie kosten compenseren?