Ik vind het uitermate kwalijk dat het verhaal omgedraaid wordt om zo de klant zelf schuldig te bevinden voor het niet verrichten van bepaalde werkzamen dat terwijl de realiteit anders is. De informatievoorziening van T-Mobile is dramatisch, de voorlichting van de monteur ontbreekt. Dit geeft al weinig vertrouwen in de toekomst. Het is uitermate jammer dat we nu nog langer zonder internet zitten, dat terwijl de monteur het internet gewoon had kunnen installeren.
Dat is inderdaad geen fijne ervaring. ik kan me voor stellen dat je er erg van baalt.
Op afstand is het natuurlijk moeilijk in te schatten hoe de situatie bij jou is. dit maakt het soms wel lastig.
Normaal gesproken installeert de monteur zoveel als mogelijk is. en voor alles wat niet lukt krijg je uitleg of kan er een (betaalde) vervolg afspraak worden gemaakt. ik begrijp dat het bij jou niet mogelijk is om vanaf de glasvezel aansluiting een kabel te leggen (op of langs de plint) naar de tv toe ? en wat had je aangeven ?
De tv aansluiten via een powerline zou ik persoonlijk nooit doen, de kans op storingen en verlies van beeldkwaliteit is aanmerkelijk groter dan een bekabelde aansluiting, bekabeld is het best
Misschien is dit wat voor u? of google even met als tekst ethernet via de coaxkabel staat misschien meer informatie te lezen, ik weet er zelf ook niet zo veel van
Na het ontvangen van het T-Mobile thuispakket zou vandaag de monteur zowel het internet als de TV aansluiting eindelijk installeren. Echter, omdat wij geen TP link powerline set van 2 adapters niet hadden kon de monteur de televisie verbinding niet aansluiten (vooraf nergens te lezen voor de noodzaak van het aanschaffen van deze set voor installatie). Daarna vertelde de monteur aan mijn vriendin dat het ook niet mogelijk was om het internet op dit moment te installeren, hier vanuit gaande was het advies om de adapters te kopen en een nieuwe afspraak te maken. Omdat ik het een gek verhaal vond heb ik Guidion gebeld voor duidelijkheid, bij de klantenservice gaven zij inderdaad aan dat de aanschaf van de bovengenoemde adapters noodzakelijk is voor de TV installatie (de klantenservice hebben het zelfs nog nagevraagd bij de monteur) maar dat het internet gewoon geinstalleerd had kunnen worden maar dat dit geweigerd is door mijn vriendin. Hier is echter geen sprake van geweest, de monteur gaf aan dat het niet mogelijk was. Een nieuwe afspraak is pas donderdag weer mogelijk maar door een geplande vakantie kan dit niet.
Ik vind het uitermate kwalijk dat het verhaal omgedraaid wordt om zo de klant zelf schuldig te bevinden voor het niet verrichten van bepaalde werkzamen dat terwijl de realiteit anders is. De informatievoorziening van T-Mobile is dramatisch, de voorlichting van de monteur ontbreekt. Dit geeft al weinig vertrouwen in de toekomst. Het is uitermate jammer dat we nu nog langer zonder internet zitten, dat terwijl de monteur h et internet gewoon had kunnen installeren.
T- Mobilenloopt qua klantenservice en duidelijkheid wel heel erg achter, erg storend wij stappen hoogstwaarschijnlijk weer terug naar Ziggo
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.