Op 3 September gebruikt gemaakt van overstapservice. Dacht alles gaat gemakkelijk, niet dus! De communicatie is zo slecht, niet normaal.
Voor glasvezel moet er een aansluiting aangelegd worden. Toevallig jaren terug had KPN in mijn straat overal aansluitingen aangelegd al, dus je zou denken extra makkelijk aansluiten, aangezien KPN dat niet meer hoeft aan te leggen.
Dus ik ODIDO gebeld en deze informatie door gegeven, vanaf toen is de drama begonnen.
Ondanks dat ik het duidelijk had door gegeven, blijf ik emails ontvangen van Odido dat er iemand van KPN nog moet langs komen voor het aanleggen of ik ze even terug wil bellen. Dus weer bellen met hetzelfde verhaal en nog eens foto’s via email gestuurd naar Odido van dat hier al een aansluiting zit, alleen er zit nog geen abonnement op.
Deze info komt dus maar niet door, paar dagen later ALWEER een email. Ik weer terug bellen. En ja weer zelfde verhaal. En kreeg ondertussen ook emails van KPN of ik wil terug bellen voor een afspraak te maken….. dus ik ook aan KPN uitgelegd dat er al ooit een aansluiting is geplaatst!
Je zou denken dat alles nu wel duidelijk is toch? Dagen later weer mail van ODIDO van “KPN geeft aan dat je geen glasvezel abonnement meer wilt hebben” of ik even terug wil bellen daarover.
Dus ik WEER bellen en uitleggen van nee ik wil het abonnement wel! maar de aansluiting is al ooit door KPN aangelegd.
Deze informatie komt gewoon maar niet door. Begin echt op te geven met dit uitleggen.
Hoevaak moet ik dit doorgeven…..
Dus uiteindelijk KPN weer gebeld en die medewerker zei van we plannen wel een afspraak in, anders blijf je steeds emails ontvangen.
Dus een afspraak gemaakt voor 6 Oktober vandaag met KPN! Wachten en wachen, geen monteur.
Dus ik KPN gebeld of er iemand komt en hoe laat.. zegt een medewerker dat er helemaal geen afspraak in staat. Leuk! dus zit ik hier voor niks te wachten en vrij genomen. Terwijl de afspraak niet eens in het systeem staat. Het vreemde is dat Odido wel een bevestiging mailde van de afspraak, dat vandaag hun netwerk partner KPN vandaag zou langs komen! Niemand gezien dus!
En die KPN medewerker zei dat hier wel staat “dat je geen glasvezel meer wilt” Hier wordt je echt moe van! Dan denk ik fijn gebruik te maken van een “overstapservice” laat dat woord “service maar weg!
grappige is ben nu nog geen stap verder.
Alleen maar frustratie tot nu toe en verspilling van tijd, 10x terug bellen, geen monteur op afspraak, best wel schandalig eigenlijk om zo met klanten om te gaan.