Skip to main content

Kunnen julie aangeven of jullie en wanneer aan ziggo is doorgeven dat ik ben overgestapt.

Krijg nu aanmaning van ziggo om te betalen voor juli terwijl ik volhens mij per 16 juni ben overgestapt

Hoi @reneew, welkom op de Community! đŸ™‹â€â™‚ïž

Heb je gebruikgemaakt van de Overstapservice tijdens je aanvraag? Zo nee, dan diende je zelf het abonnement stop te zetten. Zo ja, stuur me een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? 


@reneew Dank voor je privĂ©bericht! Ik heb het gecheckt en zie netjes een geaccepteerd overstapdossier staan. Kan het zijn dat je een eindfactuur hebt ontvangen? Je krijgt bijna altijd nog een slotrekening waarop eventuele herberekeningen staan omdat je zelden exact op het einde van een maand overstapt. Check dit voor de zekerheid met Ziggo. Bij ons staat alles goed en is de Overstapservice perfect gegaan! 😉