Je hebt een bericht van ons ontvangen, met daarin de datum waarop je internetverbinding stopt. Maar je bent nog op tijd. En wij staan in de startblokken om je te helpen. Alles bij jou in de straat is klaar om je aan te sluiten op glasvezelinternet. Je hoeft alleen te kiezen welke snelheid je wil. Daarna regelen wij de rest.
In dit topic vertellen we je alles over wat te doen wanneer je huidige internetverbinding wordt overgezet op Glasvezel. Geen zorgen - we helpen je er graag bij.
Wat is er aan de hand?
Je huidige internetverbinding loopt nog via een koperaansluiting van KPN. Deze verouderde (DSL) techniek heeft zijn langste tijd gehad. Als er Glasvezel ligt, zet KPN na een tijdje de koperaansluiting uit
Als je niks doet, stopt je internetverbinding op de datum die je vindt in onze e-mail en brief. En heb je een abonnement op TV + Vast Bellen, dan stopt dat ook. Maar voor die tijd gaan we je helpen met omschakelen naar Glasvezel van T-Mobile. Als je dit geregeld hebt, kun je weer jaren vooruit.
Heb je een vraag? We beantwoorden deze graag!
Moet ik straks zelf aan de slag met kabels en stekkers?
Geen zorgen. Als er een monteur nodig is, komt die gratis bij je installeren. Zo profiteer je zonder gedoe van alle voordelen van Glasvezel.
Mijn verbinding was al goed, kan ik het zo laten?
Dat gaat helaas niet. De verouderde koperaansluitingen van KPN worden in heel Nederland stap voor stap verwijderd. Uiteindelijk is het goed nieuws. Want met Glasvezel krijg je supersnel en stabiel internet en ben je helemaal klaar voor de toekomst. Bel ons gerust. We doen dit samen.
Wat gebeurt er als ik niets doe?
Dan wordt op termijn je verbinding verbroken en stopt je contract. Je hebt dan geen internet meer. En ook geen TV of Vast Bellen, als die in je abonnement zitten. Je krijgt een datum van ons wanneer dit gebeurt. Het is belangrijk dat je vóór die tijd omschakelt. Daarna kun je weer jaren vooruit met Glasvezel van T-Mobile.
KPN? Ik heb toch een abonnement bij T-Mobile?
Klopt. Als je Glasvezel neemt, blijft dat gewoon zo. Je huidige internetverbinding loopt via een verouderde koperaansluiting van KPN. Deze worden in heel Nederland stap voor stap verwijderd. Daarvoor in de plaats komt glasvezelinternet. Dit is dan ook hét moment om voor Glasvezel te gaan. Wij gaan je daarbij helpen. We staan voor je klaar tot alles geregeld is. Zo blijf je verbonden.
Kan ik mijn abonnement nu opzeggen?
Als de datum in je brief en e-mail ligt vóór de datum waarop je contract afloopt, dan kun je vanaf die datum zonder kosten opzeggen.
Kan ik ook weer kiezen voor TV of Vast Bellen?
Jazeker. Als je nu al TV + Vast Bellen hebt, blijft dat hetzelfde in je abonnement voor thuis. Wil je hier iets aan veranderen? Dat kan nadat je hebt gekozen voor Glasvezel.