Skip to main content

Hallo, het is DHL niet gelukt om de modem te bezorgen. In de Track&Trace geeft ie aan dat het adres niet juist zou zijn geweest, terwijl het dat zeer zeker wel is. Vermoedelijk heeft de bezorger geen zin gehad of geen moeite willen doen. Kunnen jullie DHL opdracht geven om het opnieuw te bezorgen?

Hey @ruben444, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

We zijn direct voor je gaan kijken en we kunnen inderdaad zien dat het pakket niet aangekomen is. We hebben een ticket voor je aangemaakt, als dit ticket wordt opgepakt zal het pakket opnieuw verstuurd worden! 

Hoi @Tommie van Odido , vandaag kwam eindelijk de monteur van Guidion (na 3 weken!) om de installatie uit te voeren. Helaas kon hij niets doen omdat het installatiepakket niet compleet bleek te zijn. Hij heeft intern een ticket gemaakt dat er een nieuw, compleet installatiepakket moet worden gestuurd. Kunnen jullie dit zsm oppakken? (Bellen kan ik niet, want mijn mobiele tegoed is opnieuw bijna op (want: geen wifi)).

Ik ben verbaasd dat sinds aanmelding als nieuw klant er in iedere stap van het proces aan jullie kant fouten worden gemaakt (zie mijn andere topics): misschien kun je dit doorgeven aan de leidinggevenden. Mochten jullie zo coulant zijn om mijn extra kosten voor mobiele data van de afgelopen weken te compenseren (want: geen wifi), dan hoor ik dat graag. Op deze manier laat Odido natuurlijk een zeer slechte indruk achter.

Hey @ruben444, bedankt voor je terugkoppeling.

Ik heb het pakket opnieuw verzonden. Er zijn twee adressen bij ons beschikbaar en ik denk dat hij naar het verkeerde adres verstuurd is. Heb je toevallig een mobiel abonnement van Odido of Ben®️? Dan kan ik je namelijk een vouchercode geven voor unlimited data! Kan je mij laten weten of ik je een vouchercode kan sturen? 

Hoi @Tommie van Odido, alleen het adres in Cuijk is tegenwoordig juist. Bedankt voor het aanbod voor een voucher, maar ik heb geen mobiel abonnement van Odido of Ben.

Hey @ruben444, bedankt voor je terugkoppeling.

Ik heb het pakket inderdaad naar het adres in Cuijk opgestuurd. Als het goed is kun je het pakket nu volgen in Mijn Odido! 

Hoi @Tommie van Odido, ik heb opnieuw het installatiepakket in huis. Het lijkt nu wel compleet. Ik had een mailtje verwacht om een afspraak te maken met een Guidion monteur maar nog niets gehoord. Regelen jullie dat de monteur zsm komt?

Hey @ruben444, dat is goed om te horen. Ik heb direct Guidion voor je aangestuurd. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen! 

Hoi @Tommie van Odido, ik weet niet of jij nog kan begrijpen waarom er zoveel misgaat. Guidion zou mij bellen om een afspraak te bevestigen maar ze laten niets weten. Negen dagen geleden werd aan de telefoon gezegd dat ze binnen enkele dagen zouden bellen. Eind augustus heb ik internet bij jullie besteld en we zijn nu twee maanden (!) verder. Ik had verwacht dat jullie er inmiddels wel een high priority zaak van hadden gemaakt, maar nee. Als ik donderdag nog geen wifi in huis heb, ga ik naar Ziggo.

Hi @ruben444, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er een afspraak gepland staat voor 20-11. Klopt dit? 

Ja, maar dan moet ik nog te lang zonder wifi. Ziggo zegt binnen 12 dagen te kunnen leveren; als ik dat nu in gang zet, is dat nog sneller dan op Odido/Guidion wachten.

Overigens heeft Guidion die datum niet naar mij gecommuniceerd. (Ik heb niets meer van ze gehoord, zoals hierboven al aangegeven.) Ik hoorde dat gisteravond van jullie aan de telefoon.

Hoi @ruben444, ik heb het voor de zekerheid gecontroleerd en de afspraak staat gepland voor 20 november tussen 08:00 en 12:00. Ik raad je aan om direct contact met Guidion op te nemen om te vragen of de afspraak vervroegd kan worden. Dit kan tussen maandag en zaterdag op 020-3232766. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Hoi @Ishana van Odido, Ik krijg ze niet te pakken; ze nemen niet op. Kunnen jullie Guidion vragen om de afspraak te vervroegen? Het zou fijn zijn als Odido en niet ikzelf de moeite doe om tijdig een monteur te laten komen. 

@ruben444 Ik begrijp dat het misschien oogt alsof wij het probleem op jouw schouders afschuiven en voel je sentiment hierin, maar het is niet mogelijk voor ons om een datum met de monteur af te stemmen in naam van een klant. Dat is wegens de privacywetgeving niet toegestaan + is niet heel verstandig qua schakelen in de agenda. Om het te checken, heb ik voor je gebeld en ik kwam er binnen 3 minuten doorheen dus het zou nu moeten lukken. Succes!

Reageer