Skip to main content

Goedeavond,

Vanavond een medewerker van odido aan de deur gehad die mij een aansluiting wilde aanbieden voor glasvezel. Kon niet via KPN, Ziggo etc alleen via Odido. En toen ik aangaf dat ik geen interesse had. Ik zat tenslotte aan tafel. (Want natuurlijk worden ze gestuurd rond etenstijd) Vertelde hij dat het wel odido moest worden en als ik wachtte dat het mij €10 per maand extra kost aan aansluitkosten. 

 

Als Odido opeens een monopoly krijgt in Nederland verwacht ik wel een brief en niet zo'n bijdehand kereltje aan de deur. 

 

Echt een vreselijke manier om je produkten te verkopen op deze manier. Misschien is screenen op straatverkopertjes een idee? Of gewoon stoppen met dit fenomeen? Vreselijk opdringerig en ongewenst. Bij mijn huidige provider nooit meegemaakt

 

Met vriendelijke groet,

Dirkjan

Hoi @Dirkjan Braak, mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik zie dat je je postcode en huisnummer hebt toegevoegd in je profiel. Wij zullen dit direct intern meenemen, want dit is niet hoe we het voor ons zien. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana


Reageer