Het is meer dan een maand geleden en ik heb geen internet thuis ontvangen. Ik ben erg teleurgesteld. De afspraak was slechts twee weken
Hallo
Betreft dit een glasvezel of DSL aansluiting?
Indien het om glasvezel gaat heb je al een glasvezelaansluitpunt in huis en wat is de status nu in je My T-Mobile account?
Ja, glasvezel, en ik heb een punt thuis, maar ik heb geen reactie ontvangen
Staat er bij de status in je My T-Mobile account toevallig in behandeling? Dan is het glasvezel misschien nog niet gereed om in gebruik te worden genomen.
Beste, het abonnement is afgesloten op 5-11-2022, ik heb alleen een bevestigingsmail van de bestelling ontvangen, en geen afspraak gekregen voor installatie of levering, wetende dat mijn huis een glasvezelaansluiting heeft
Er zijn 35 dagen verstreken, wachtend op een afspraak om de service te leveren en te installeren Er zijn 35 dagen verstreken, wachtend op een afspraak om de service te leveren en te installeren
Hi
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.