Skip to main content
  • Ik heb mijn nieuwe aansluiting op glasvezel aangevraagd op 9 Augustus 2024 en de overstapservice met Ziggo staat klaar om over te stappen. Inmiddels zijn we 3 maanden verder, en is er een niet werkende Odido Glasvezel aansluiting in mijn huis en betaal ik iedere maand dat dit langer duurt Eur60 meer voor mijn Ziggo abbonnement. Ik heb al talloze malen met klantenservice gebeld, en er is al 4x een Guidion monteur langs geweest die niks kan doen want het ligt bij de netbeheerder. Graag wil ik van u weten:
    1. Ga ik nog een aansluiting krijgen?
    2. Wat is het probleem?
    3. Wat gaan we doen met de extra kosten die ik maak?

Ik ben erg teleurgesteld in Odido, dat begrijpt u.
    Groet,
    Rik

Hey @RikZw, welkom op onze Community!

Ik ben hier meteen voor je ingedoken en zie dat ze het gister voor je hebben opgelost. Ben je inmiddels nu online? Of werkt het nog niet?

Heeft de verbinding van Ziggo al die tijd nog gewerkt? Onze facturatie begint pas wanneer het modem voor het eerst online komt. De facturatie is nog steeds niet gestart bij ons dus je maakt geen dubbele kosten. 

Hi @Tommie van Odido, ik heb gisteren weer gebeld want er kwam weer een verzoek om een afspraak te maken met Guidion maar dat heeft geen zin (al 4x iemand van Guidion langs geweest voor joker) want het LOS lampje knippert nog steeds. Gisteren zou ik weer (vanochtend was de verwachting) terug gebeld worden maar ook dat gebeurt niet. Dus nee, niet online via Odido. Aangezien de slechte resultaten via de klanten service aan de telefoon, de chat werkt ook niet, dus probeer ik het zo. Kun jij hier iets mee?

Wat betreft de kosten maak ik geen dubbele, maar 3x zo hoge kosten want mijn abonnement bij Ziggo is op dit moment 3 x zo duur. Elke maand vertraging zijn dus extra kosten voor mij. 

Alvast bedankt.

Hey @RikZw, ik zie nu dat je het abonnement hebt opgezegd. Ik wil je veel succes wensen bij je nieuwe provider! 

Reageer