- Ik heb mijn nieuwe aansluiting op glasvezel aangevraagd op 9 Augustus 2024 en de overstapservice met Ziggo staat klaar om over te stappen. Inmiddels zijn we 3 maanden verder, en is er een niet werkende Odido Glasvezel aansluiting in mijn huis en betaal ik iedere maand dat dit langer duurt Eur60 meer voor mijn Ziggo abbonnement. Ik heb al talloze malen met klantenservice gebeld, en er is al 4x een Guidion monteur langs geweest die niks kan doen want het ligt bij de netbeheerder. Graag wil ik van u weten:
1. Ga ik nog een aansluiting krijgen?
2. Wat is het probleem?
3. Wat gaan we doen met de extra kosten die ik maak?
Ik ben erg teleurgesteld in Odido, dat begrijpt u.
Groet,
Rik
Hey
Ik ben hier meteen voor je ingedoken en zie dat ze het gister voor je hebben opgelost. Ben je inmiddels nu online? Of werkt het nog niet?
Heeft de verbinding van Ziggo al die tijd nog gewerkt? Onze facturatie begint pas wanneer het modem voor het eerst online komt. De facturatie is nog steeds niet gestart bij ons dus je maakt geen dubbele kosten.
Hi
Wat betreft de kosten maak ik geen dubbele, maar 3x zo hoge kosten want mijn abonnement bij Ziggo is op dit moment 3 x zo duur. Elke maand vertraging zijn dus extra kosten voor mij.
Alvast bedankt.
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.