Skip to main content

De expert constateerde een probleem tijdens de installatie De communicatiekabel is kort Er is geen nieuwe afspraak vastgelegd Wat moet ik doen? 

Hoi @Issam.na, slim dat je hier een topic voor aanmaakt, ik geef je graag meer duidelijkheid! De monteur heeft inderdaad aan ons doorgegeven dat het momenteel niet mogelijk is om je aan te sluiten omdat de glasvezelkast erg lastig geplaatst is. Om dit op te lossen kunnen we niet een ‘standaard’ monteur aansturen, maar is hier een monteur met een specifiek specialisme voor nodig. Het dossier ligt nu voor bij onze technische dienst en wij proberen snel voor je de juiste monteur erbij te zoeken en ik vermoed dat je hierover voor eind van de week meer van ons over hoort.

Mocht je nog een T-Mobile, Tele2 of Ben Mobiel abonnement hebben laat het gerust weten, ik help je graag uit de brand met extra data.

Wij laten het er niet bij zitten en werken hard door, hopelijk kunnen wij je snel dé oplossing bieden! 


Reageer