T-mobile gebeld voor een vaste glasvezel verbinding. Dat kom allemaal geregeld worden voor 17-08-2023. Tijdens het gesprek ook meteen mijn mobile abonnement genomen met nummerbehoud. Mobil is perfect verlopen beloftes zijn nagekomen. Helaas kan ik dit niet over het vaste internet zeggen. De glasvezel kabel moet nog naar binnen worden gebracht. 1ste belletje naar de klantenservice. Hier werd mij medegedeeld dat de data in de bouwvak valt. Nummer van VolkerWessels Telecom gekregen. VWT gebeld, hier kreeg ik te horen dat de order op geannuleerd staat. Zij kunnen niks doen zolang de onder op geannuleerd blijft staan. Dus weer T-mobile gebeld. Ze hebben het neergelegd bij hun backoffice. Na 3 dagen VWT gebeld. Nog steeds de order op geannuleerd. Weer T-mobile gebeld. Ik krijg morgen of overmorgen mail over de aansluiting. Ik denk niet dat ik mail krijg. Want de beloftes maken ze niet waar. 17-08 zou een wensdatum zijn. Activatie van de verbinding is 6-09. Waarom word er bij verkopen van je abonnement gezegd dat op 17-08 ik een verbinding heb. De data die T-mobile roept. Kunnen ze niet waar maken. Ik ben nu al teleurgesteld in T-mobile vast. Ik heb nog geen glasvezel kabel binnen en ben al teleurgesteld. Open Dutch fiber beheert het netwerk van T-mobile voor activatie. Glasvezel kabeltje word naar binnengebracht door VWT en Gudion installeert je modem. Als het zo doorgaat dan hoef ik het paars/roze glasvezel kabeltje niet. Dan maar naar het oranje glasvezel kabeltje. Beheer bij Reggefiber. Glasvezel word naar binnen gebracht door VWT. KPN doet de rest. Ik had meteen bij KPN een glasvezel abonnement moeten nemen. Of bij het oude koperwerk van KPN moeten blijven. Spijt komt altijd te laat. Klantenservice T-mobile is zeer vriendelijk. Mobiele is perfect. Maar vaste glasvezel aansluiting zeer slecht geregeld.