Skip to main content
Beantwoord

Dag of 3 á 4 dagen bestelling geplaatst, nog niet binnen.

  • 26 January 2018
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

JosdenHertog
Hoi mensen,

Ik had 3 á 4 dagen geleden mijn internet snelheid verhoogt. Had 2 medewerkers gesproken en die zeiden op 25 Januari zou het geactiveerd zijn. Maar, het is nog steeds niet gebeurd.

Ik had wel zoiets, goed het zal best einde van de dag zijn of het gebeurd s'nachts. Maar, na een check vanmorgen in me T-Mobiel Thuis pagina, was het nog steeds bezig met het aanvragen.

Ik vindt dit niet erg netjes en hopelijk kan er naar gekeken worden.

MvG,
Jos den Hertog

Beste antwoord door Brian

Hi Jos, ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat het in dit geval wat langer duurt omdat je overgezet moet worden naar een ander type aansluiting (van VDSL naar VVDSL). Hier moest een monteur voor ingepland worden en dit is inmiddels gebeurd. De overzetting staat gepland voor 1 februari! Excuses voor de vertraging.
Bekijk origineel

2 reacties

  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 27 januari 2018
Bij mij duurde het 4 dagen. Maandag besteld, donderdagavond in huis.
Dit ging wel om een verlenging en niet om alleen een snelheidsverhoging.

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 31 januari 2018
Hi Jos, ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat het in dit geval wat langer duurt omdat je overgezet moet worden naar een ander type aansluiting (van VDSL naar VVDSL). Hier moest een monteur voor ingepland worden en dit is inmiddels gebeurd. De overzetting staat gepland voor 1 februari! Excuses voor de vertraging.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen