Beantwoord
Dag of 3 á 4 dagen bestelling geplaatst, nog niet binnen.
Hoi mensen,
Ik had 3 á 4 dagen geleden mijn internet snelheid verhoogt. Had 2 medewerkers gesproken en die zeiden op 25 Januari zou het geactiveerd zijn. Maar, het is nog steeds niet gebeurd.
Ik had wel zoiets, goed het zal best einde van de dag zijn of het gebeurd s'nachts. Maar, na een check vanmorgen in me T-Mobiel Thuis pagina, was het nog steeds bezig met het aanvragen.
Ik vindt dit niet erg netjes en hopelijk kan er naar gekeken worden.
MvG,
Jos den Hertog
Ik had 3 á 4 dagen geleden mijn internet snelheid verhoogt. Had 2 medewerkers gesproken en die zeiden op 25 Januari zou het geactiveerd zijn. Maar, het is nog steeds niet gebeurd.
Ik had wel zoiets, goed het zal best einde van de dag zijn of het gebeurd s'nachts. Maar, na een check vanmorgen in me T-Mobiel Thuis pagina, was het nog steeds bezig met het aanvragen.
Ik vindt dit niet erg netjes en hopelijk kan er naar gekeken worden.
MvG,
Jos den Hertog
Beste antwoord door Brian
Hi Jos, ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat het in dit geval wat langer duurt omdat je overgezet moet worden naar een ander type aansluiting (van VDSL naar VVDSL). Hier moest een monteur voor ingepland worden en dit is inmiddels gebeurd. De overzetting staat gepland voor 1 februari! Excuses voor de vertraging.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.