Skip to main content
Beantwoord

Contract en Combinatie korting


  • is een Top Poster
  • 9 reacties

Hii!

Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice om mijn abonnement te verlengen. Fijn dat het zo snel kon, en ik was enorm blij om te horen dat vanaf overmorgen Tele2 abonnementen gecombineerd kunnen worden met klantvoordeel!

Wel heb ik nog 2 vraagjes;
1. in mijn contract staan mijn mailadressen heel raar, ze zijn heel lang en dubbel. Klopt dat?
2. dien ik voor het voordeel nog te bellen, of is dat niet nodig?

Beste antwoord door Rudi02

Strike that!

ik heb contact gehad, en er is me veel meer duidelijk geworden. Dank :-)

Bekijk origineel

2 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2021

Strike that!

ik heb contact gehad, en er is me veel meer duidelijk geworden. Dank :-)


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10768 reacties
  • 20 maart 2021

Hoi @Rudi02, welkom op de Community!

Super dat mijn collega's het verduidelijkt hebben, thanks voor de update! 😄

Mocht  je ooit nog eens hulp kunnen gebruiken, dan staan we voor je klaar. Sorry dat er niet eerder gereageerd werd. Soms lopen we iets achter op de gestelde 24 tot 48 uur reactietijd, maar meestal reageren we wel binnen één dag. 

Geniet van een geweldig weekend en blijf veilig binnen! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen