Op 07 juli zou ik overstappen van KPN naar T-mobile thuis met overstapservice. De monteur kwam ‘s middags langs om alles te installeren. Omdat T-mobile over de KPN lijn gaat was 's ochtends de patchkabel al overgezet, waardoor ik de hele dag zonder internet zat. De monteur kwam langs en heeft het niet aan de praat gekregen.
Lang verhaal kort, ik heb 10 dagen zonder internet gezeten.4 monteurs, vele uren aan de telefoon een een aantal vrije middagen opnemen verder is het 17 juli eindelijk opgelost. Leverde veel frustratie en kosten met zich mee doordat thuiswerken niet mogelijk was.
3 maanden verder is het internet er 06 oktober weer mee gestopt. Nu zit ik wederom in dezelfde lastige situatie als in juli. Guidion is weer opgetrommeld en heeft 2 weken later, 19 oktober pas tijd voor mij.
3 maanden contract waarvan er een maand niet geleverd wordt door T-mobile/Odido. Dit is alle redelijkheid te buiten. Ik ben er klaar mee en wil graag kosteloos het contract beëindigen omdat jullie niet leveren zoals afgesproken.
Welke weg moet ik bewandelen om dit in gang zetten?