Ik sloot telefonisch een contract af voor een internetabonnement. Nog diezelfde dag bleek dat ik tijdens het verkoopgesprek verkeerd was voorgelicht (dat klinkt netter dan ‘voorgelogen'). Ik belde terug en mijn conclusie bleek helaas juist. Ik gaf dus aan mijn contract te willen annuleren. Het meisje aan de telefoon ging daar even mee bezig en gaf toen aan dat mijn contract was geannuleerd.
Ik werd wantrouwig toen ik daarvan geen bevestiging in de mail kreeg. Vandaag belde ik opnieuw, maar anders dan op de site staat waren jullie op zondag niet bereikbaar. Ik ging naar de T-mobilewinkel, maar daar konden ze naar eigen zeggen niet zien of mijn contract was geannuleerd of niet.
Zojuist ontving ik een mail dat er een modem is/wordt opgestuurd. Het contract is dus niet geannuleerd. Ik heb het vier dagen geleden afgesloten en ik wil het annuleren. Hoe moet ik dat doen? En zeg niet ‘bel de klantenservice', want dat werkt blijkbaar niet. Graag reactie.