Is het mogelijk om contact met T-mobile te krijgen via een chat of via de mail? Ik vind het fijn om terug te kunnen halen wat er afgesproken is?
Zie onderstaande mail, kan iemand dit oppakken/ regelen?
Op wo 30 sep. 2020 om 23:46 schreef Emiel en Dana
Hallo?.?
Er mag gereageerd worden????
Op ma 28 sep. 2020 om 20:08 schreef Emiel en Dana
Beste Simon,
Graag ontvang ik een bevestiging indien u de mail ontvangen heeft.
Met vriendelijke groet,
Emiel Arissen
Op zo 27 sep. 2020 om 21:05 schreef Emiel en Dana
Beste Simon,
Aangezien de monteur de 18e niet is komen opdagen, en het vervolgens 2,5 week moet duren voordat hij weer een poging kan ondernemen, heb ik het glasvezel zelf aangesloten.
De monteur hoeft 05-10-2020 dus niet meet langs te komen! Het internet werkt en ik verwacht ook geen rekening voor de aansluitkosten te ontvangen.
Ik ben erg teleurgesteld in de gang van zaken en hoop dat de afspraken in de toekomst wel na geleefd gaan worden.
Ik hoor graag met wat voor voorstel u gaat komen i.v.m. de geleden schade.
Met vriendelijke groet,
Emiel Arissen
Op do 24 sep. 2020 om 15:26 schreef Klantenservice T-Mobile Thuis <noreply@t-mobilethuis.nl>
Beste Dana,
We hebben elkaar vanmiddag gesproken over mis informatie en het niet leveren van de beloofde diensten.
Ik wil mijn excuses aanbieden voor de slechte service die mijn collega's u hebben geboden, dit levert alleen maar onnodige frictie op en was niet nodig geweest.
Wanneer alles naar behoren werkt dan kunt u contact met ons opnemen en doen wij een voorstel voor de geleden emotionele en praktische schade.
Hopende dat door de acties die ik vandaag in gang heb gezet het nu snel geregeld wordt verblijf ik,
Met vriendelijke groet,
Simon
Team T-Mobile Thuis
Heb je nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet:
Website: t-mobile.nl/thuis/klantenservice Community: t-mobile.nl/vragen My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl