Skip to main content

wat begrijpt T mobile niet? als nieuwe klant ben ik nu vanaf 16.06.2023 bezig een werkende TV internet en alles te krijgen.

steeds moet je langs die irritante dyslectische dove niet Nederlands begrijpende Lotte pc, zien te komen en als je door bent wordt gewoon de verbinding verbroken. 

terug bellen ho maar het probleem opgeloste hebben HO maar nee wel vriendelijk de klanten binnenhalen bij Tmobiel maar klantenservice NOT 

ik wens nu teruggebeld te worden dat het probleem opgelost kan worden anders pak ik alles in en laat ik via gerechtelijke weg ivm: toezeggingen doen, niet nakomen van afspraken, fraude, disfunctioneren en ZEER klantonvriendelijk helpdesk pc,  het contract geheel ontbinden. en dien ik een schadevergoeding in.

blijkt: we hadden KPN totaalpakket nl internet gsm tv het zelfde pakket kon Tmobiel ons ook leveren alleen stukken goedkoper.

helaas een hele grote UTOPIE internet ok werkt alles zou worden aangesloten door een monteur

• NEE alleen internet de rest van apparatuur moesten we zelf doen
  • nee volgens de monteur maar 1 pc en 1 gsm staat ook in de brief van T mobiel terwijl ons anders was belooft
  • geen internet als ik voorbij de keuken lijn of achtertuin
  • boven 1e etage geheel GEEN wifi.
  • blijkt ik moet zelf alles aansluiten want de monteur mag dit niet.
  • de twee TV kastjes zijn niet geleverd kost extra
  • van tv opnemen is niet geregeld kost extra
  • sneller internet NOT ja vlak bij de router/modem o dan is het snel maar bekabeld aan de andere kant van de muur lijkt het niets sneller dan wat we hadden bij de KPN. traag.
  • veilig virusscan of virusblokeer programma,  ja kan tegen extra kosten                          
  • het blijkt dat Welcom Venray alles GOED heeft doorgegeven, zelf in hun PC gezien.
  • maar blijkbaar is een hoop personeel van T mobiel niet capabel genoeg, niet goed opgeleid of andere problemen, want ik krijg bestelling van andere mensen uit Amstelveen binnen, ik krijg mensen aan de lijn die ik dan tracht terug te bellen maar die werken er niet of hebben vakantie of anderszins niet bereikbaar.
  • als ik dit had geweten  en ja ik had het kunnen weten want ruim 2 jaar geleden was het een nog grotere puinhoop en toen zijn we naar de KPN gegaan maar aangezien die service ook steeds slechter werd en duurder toch weer geprobeerd om T mobile te doen want dat is zo beetje de enige betaalbare provider hier in deze omgeving, land van cuijk 
  • dus T Mobiel los het op en goed anders zien we elkaar in de rechtbank ik ben er nu al weer helemaal klaar mee.
  • nu nog met vriendelijke groet dhr en mevr v Herwaarde  ***@gmail.com (bewerkt door moderator i.v.m. delen persoonlijke gegevens)

Hi @Herwaarde60, ik wil je van harte welkom heten op onze Community en je graag via deze weg verder helpen. Het klopt inderdaad dat de Guidion monteur niet alle apparaten bij jou Thuis aansluit. Ze sluiten standaard één computer/ laptop voor je aan, zorgen dat één TV Box is aangesloten en stellen het draadloze netwerk in. Natuurlijk kan de monteur van Guidion wel meerwerk verrichten, dit dient aangegeven te worden voordat de monteur langskomt. Je kan op onze website een overzicht vinden van welke werkzaamheden inbegrepen zijn bij de installatie en waar extra kosten aan verbonden zijn. 

Het Cloud Opnemen zit niet standaard inbegrepen in onze abonnementen en om van deze optie gebruik te maken betaal je € 5 per maand. Ik zie dat je telefonisch het verzoek hebt gedaan om hier gratis gebruik van te maken. Dit verzoek wordt momenteel in behandeling genomen door de afdeling die hierover gaat. Zodra zij dit behandeld hebben, zullen zij je dit gelijk laten weten! 

Verder zie ik dat je voor de wifi problemen een Wifi Plus punt van ons hebt ontvangen. Deze is gisteren bij je bezorgd. Heb je deze inmiddels kunnen aansluiten? Ik ben erg benieuwd of hiermee de wifi problemen verholpen zijn, wil je me dit laten weten? 

Reageer