Skip to main content

contact maken met service odido

• October 8, 2026
  • 8 reacties
  • 62 Bekeken

Kenzie88

Beste Odido,

Dit is de enige manier om zo contact met jullie te opnemen,

ik werd gister door Odido gebeld, maar omdat vanwege de auditieve beperking kan ik helaas niet telefoneren, ik kreeg dus mail met de vraag om terug te bellen maar dat kan ik dus helemaal niet.

Ik kan ook geen mail vinden om contact te maken, dus dan maar hier zo.

her gaat dus om glasvezel installatie,

Met vriendelijk groet,

Kenji Tsuchida

October 9, 2026

Hi ​@Kenzie88, ik ben er voor je! Wat is vraag exact? Vergeet niet mij dat te laten weten. Wel heb ik je zojuist een privébericht gestuurd via ons moderatoraccount om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie is voltooid, zetten we ons gesprek in dit topic voort. We doen dit om ervoor te zorgen dat er altijd een collega beschikbaar is om je te helpen. Ik kijk uit naar je privébericht!

8 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • October 8, 2026

Hoi ​@Kenzie88 ,

Er is geen emailadres. Je kunt je vraag hier stellen. Zet dat in dit topic.

Kenzie88
  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • October 9, 2026

Ik heb vraag of Odido medewerker mij op andere manier kan benaderen omdat ik laatst gebeld ben. Het gaat over glasvezel internet

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • October 9, 2026

hoi ​@Kenzie88 ,

Je geeft dat je niet gebelt kunt worden.  Omdat je bent teruggebelt door Odido heb je ergens een vraag gesteld. Je kunt die vraag hier op het forum zetten. Er zijn moderators van Odido die daarop kunnen reageren. Er zijn ook klanten met veel kennis die je met vragen kunnen helpen.

rvk01
  • October 9, 2026

En als je persoonlijk individueel en niet publiekelijk contact wilt kun je nog contact met ze opnemen via de socials (Facebook, Instagram of X/Twitter).

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Kenzie88, ik ben er voor je! Wat is vraag exact? Vergeet niet mij dat te laten weten. Wel heb ik je zojuist een privébericht gestuurd via ons moderatoraccount om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie is voltooid, zetten we ons gesprek in dit topic voort. We doen dit om ervoor te zorgen dat er altijd een collega beschikbaar is om je te helpen. Ik kijk uit naar je privébericht!

Kenzie88
  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • October 9, 2026

Ik heb geen vraag, maar Odido heeft mij gebeld, waarschijnlijk met vraag of mededeling wat betreft glasvezel. Omdat ik niet kan opnemen probeer ik via deze manier achter te komen.

dus ik zoek naar collega die mij kan helpen.

Met vriendelijk groet,

Kenji Tsuchida

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Kenzie88, dat snap ik totaal! Bedankt voor je privébericht. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met een verificatiecode. Zo weet ik zeker dat jij het bent. Kan je deze code delen in dit topic? Dan kom ik er zo snel als ik kan op terug!

Kenzie88
  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • October 9, 2026

8354643