Skip to main content

Van Tele 2 moest erover gestapt worden naar t mobile,4 oktober aangesloten tv vaste telefoon,internet.

7 oktober niks meer,lag helemaal plat en dan begint de ellende van bellen in de wacht staan eeuw

ige dezelfde vragen die er gesteld worden.Lijken wel gedrild 10 medewerkers gesproken geeneen die zelf wat MEER onderneemt.5 dagen bezig geweest weer verbinding te krijgen en zoveel wachttijd en gesprekken om dol van te worden.Niemand kan zeggen wanneer je verbinding/ gemaakt hersteld word allemaal zeggen ze "HET IS IN BEHANDELING'” daar kan je het mee doen.Vandaag zonder enig telefoontje of iets heb ik weer verbinding.Een week zonder verbinding,maar wel een rekening sturen

neem aan dat het gecompenseerd word 5 dagen geen verbinding??Daar zal ik ook wel weer uren voor aan de telefoon moeten hangen om dat voor elkaar te krijgen,Nog maar niet te spreken over het geld wat ik in de gesprekken heb moeten steken met mijn pre paid telefoontje ;-(Klantenservice is om te huilen.Totaal machteloos daar sta je dan met je website op non actief!!

Providers zijn verplicht om bij een netwerkstoring die langer duurt dan 12 uur een compensatie te geven, 1/30ste van het maandbedrag × het aantal dagen dat er geen werkende verbinding was.

https://www.consumentenbond.nl/mobiel-abonnement/geld-terug-bij-netwerkstoringen

 

Als de storing is opgelost kun je inderdaad om die vergoeding van je abonnement kosten vragen.


 

Totaal machteloos daar sta je dan met je website op non actief!!

 

Uiteraard vervelend jouw situatie, maar je website staat op non actief nu? Dus je hebt een privé internet abonnement bij T-Mobile Thuis waarmee je een “zakelijke website” via een server oid hebt draaien vanuit huis? Indien dit de situatie is, zou je niet gaan overwegen een hosting te nemen?

Is ook zakelijk aftrekbaar dan ;)

 


Als de storing is opgelost kun je inderdaad om die vergoeding van je abonnement kosten vragen.

Dat word dan weer uren aan de telefoon hangen,ze zouden dat uit zichzelf eens netjes moeten oplossen.

Echt om moedeloos van te worden,slecht te bereiken de klantenservice en nog slechter geholpen.Ben t-Mobile MOE dagen aan het bellen geweest om weer internet te krijgen en na 5 dagen eindelijk weer internet.


Als de storing is opgelost kun je inderdaad om die vergoeding van je abonnement kosten vragen.

Dat word dan weer uren aan de telefoon hangen,ze zouden dat uit zichzelf eens netjes moeten oplossen.

Echt om moedeloos van te worden,slecht te bereiken de klantenservice en nog slechter geholpen.Ben t-Mobile MOE dagen aan het bellen geweest om weer internet te krijgen en na 5 dagen eindelijk weer internet.

 

Totaal machteloos daar sta je dan met je website op non actief!!

 

Uiteraard vervelend jouw situatie, maar je website staat op non actief nu? Dus je hebt een privé internet abonnement bij T-Mobile Thuis waarmee je een “zakelijke website” via een server oid hebt draaien vanuit huis? Indien dit de situatie is, zou je niet gaan overwegen een hosting te nemen?

Is ook zakelijk aftrekbaar dan ;)

 

Het enigste wat ik nodig heb is internet en telefoon,is na 5 dagen bellen en leuren opgelost eindelijk.

Wil uiteraard gecompenseerd worden,lijkt wel of ik in de middeleeuwen ben teruggeworpen met de idioten lange wachttijden bij klantenservice en de technische dienst hebben geen weekend dienst dus lopen constant een week achter de feiten aan!!Met storingen en het  blijft ophopen  en mensen maar wachten en maar bellen en geen steek verder geholpen worden...aan het lijntje houden van je klanten


Dat is het verschil tussen een consumenten lijn zonder SLA met lage prijs en een zakelijke internetlijn. Maar zou hosting eigenlijk gewoon bij hosting provider onderbrengen. 


Hallo @sunnysideup 

Je kan hier ook wachten totdat een moderator reageert, die maken dan de compensatie voor je in orde. Heb je je klantnummer ingevuld in je community profiel?


Hallo @sunnysideup 

Je kan hier ook wachten totdat een moderator reageert, die maken dan de compensatie voor je in orde. Heb je je klantnummer ingevuld in je community profiel?

Ja klantnummer moet je invullen 😉 gezien de algemene snelheid van T-Mobile zal er wel een tijd overheen gaan,spontaan terug betalen zal er wel niet inzitten ;-P


Hoi @sunnysideup, als ik het goed begrijp, heeft de onderbreking van jouw verbinding van 7 oktober tot en met 13 oktober geduurd, oftewel zes dagen - klopt dat? Ik zie in de rapportage van onze techneuten dat de lijnanalyse op 13 oktober in ieder geval rond 14:30 weer aangaf dat je online was dus dat is dan het eindpunt. De compensatie wordt nu aangemaakt en zal op een volgende factuur verrekend worden met jouw maandbedrag. Hier stuur ik je ook nog een bevestiging van per e-mail! 😉

 


Jason ,rekening gehad en dus geen verrekening ….jammer weer dit dat je overal achteraan moet.

Word veel beloofd maar weinig daadwerkelijk gedaan...vertrouwen totaal kwijt in t-Mobile 


Hoi @sunnysideup, sorry voor de verwarring en goed dat je om opheldering vraagt! Ten tijde van @Jason's bericht was de factuur van oktober namelijk al opgesteld. Hierdoor kon hij de factuur niet meer wijzigen en wordt het bedrag op de “volgende factuur”, oftewel de factuur van november, vergoed. Geen zorgen, ik durf beide handen in het vuur te steken dat Jason dit 100% goed geregeld heeft en je absoluut je geld terugkrijgt! 


Hoi @sunnysideup, sorry voor de verwarring en goed dat je om opheldering vraagt! Ten tijde van @Jason's bericht was de factuur van oktober namelijk al opgesteld. Hierdoor kon hij de factuur niet meer wijzigen en wordt het bedrag op de “volgende factuur”, oftewel de factuur van november, vergoed. Geen zorgen, ik durf beide handen in het vuur te steken dat Jason dit 100% goed geregeld heeft en je absoluut je geld terugkrijgt! 

Gewoon terug betalen schijnt moeilijk te zijn moet allemaal verrekent 😢 had netjes geweest als het gewoon gestort zou worden..moeizaam allemaal


Nog maar niet te spreken over het geld wat ik in de gesprekken heb moeten steken met mijn pre paid telefoontje

Bellen naar de klantenservice is gratis als je belt met 0800-7123. Hooguit ben je tijd kwijt aan het bellen, maar dat is overal het geval.

 

Gewoon terug betalen schijnt moeilijk te zijn moet allemaal verrekent 😢 had netjes geweest als het gewoon gestort zou worden..moeizaam allemaal

Gewoon terugbetalen (lees; terugstorten op je rekening) gebeurt vrijwel nergens, een compensatie (of creditering) wordt nagenoeg altijd verrekend op de eerstvolgende factuur (of de factuur daaropvolgend) wanneer de eerstvolgende al is opgemaakt.


Jason ,rekening gehad en dus geen verrekening ….jammer weer dit dat je overal achteraan moet.

Word veel beloofd maar weinig daadwerkelijk gedaan...vertrouwen totaal kwijt in t-Mobile 

Exact om deze reden heb ik bewust gekozen voor de bewoording: “:sic]...zal op een volgende factuur verrekend worden met jouw maandbedrag. Hier stuur ik je ook nog een bevestiging van per e-mail! 😉i...]” → We weten nooit exact wanneer er vergoed wordt daarom gebruiken we altijd voorzichtige termen in dit soort conclusies! 😄

In dit specifieke geval had ik overigens kunnen aangeven dat het oktober niet zou worden, omdat de voorlopige factuur al opgemaakt is aan het begin van de maand, maar daar kies ik bewust niet voor omdat het net zo goed in december kan zijn. Als we exacte maanden gaan benoemen, zal er altijd een vergissing in voorkomen.


Toevoeging: de vergoeding is aangemaakt op de datum waarop ik je mijn bericht stuurde, hier is uiteraard niets aan gewijzigd. De vergoeding zal op een volgende factuur, in dit geval hoogstwaarschijnlijk november, verrekend worden.


Reageer