Van Tele 2 moest erover gestapt worden naar t mobile,4 oktober aangesloten tv vaste telefoon,internet.
7 oktober niks meer,lag helemaal plat en dan begint de ellende van bellen in de wacht staan eeuw
ige dezelfde vragen die er gesteld worden.Lijken wel gedrild 10 medewerkers gesproken geeneen die zelf wat MEER onderneemt.5 dagen bezig geweest weer verbinding te krijgen en zoveel wachttijd en gesprekken om dol van te worden.Niemand kan zeggen wanneer je verbinding/ gemaakt hersteld word allemaal zeggen ze "HET IS IN BEHANDELING'” daar kan je het mee doen.Vandaag zonder enig telefoontje of iets heb ik weer verbinding.Een week zonder verbinding,maar wel een rekening sturen
neem aan dat het gecompenseerd word 5 dagen geen verbinding??Daar zal ik ook wel weer uren voor aan de telefoon moeten hangen om dat voor elkaar te krijgen,Nog maar niet te spreken over het geld wat ik in de gesprekken heb moeten steken met mijn pre paid telefoontje ;-(Klantenservice is om te huilen.Totaal machteloos daar sta je dan met je website op non actief!!
Providers zijn verplicht om bij een netwerkstoring die langer duurt dan 12 uur een compensatie te geven, 1/30ste van het maandbedrag × het aantal dagen dat er geen werkende verbinding was.
https://www.consumentenbond.nl/mobiel-abonnement/geld-terug-bij-netwerkstoringen