6 April 2024 heeft de monteur de benodigde apparatuur geïnstalleerd en daarmee de conclusie getrokken dat een deel van de glasvezel (beheer KPN) ontbreekt. Inmiddels zijn we ruim 2 maanden verder, waarbij we iedere dag frustratie hebben doordat er geen stabiele internet-verbinding is. Denk hierbij aan 2 studerende kinderen, 3 dagen per week thuiswerken, Slimme thermostaat, Slimme verlichting enzovoorts…
De codes die jullie verstrekken (een week unlimited hotspot) zijn in theorie handig, maar blijft beperkingen hebben, zeker als ik niet thuis ben (en dus mijn telefoon niet in huis is).
Afgelopen week heb ik een Mifi-router gekocht en een prepaid Simkaart van Odido, omdat de hotspot dan altijd thuis is. De stabiliteit is nog steeds belabberd, maar het levert minder frustratie op dan de hotspot op mijn telefoon.
Ik heb jullie gebeld met de vraag of ik een Mifi-router (jullie bieden er ook één aan) in bruikleen kan krijgen, maar dit is niet mogelijk.
Ik heb de nodige contacten met jullie gehad en daarnaast ook heel veel tijd gestopt in contact met de KPN, maar tot op heden zonder resultaat. Ik hoop dat u zich voor kunt stellen hoe het is om ruim 2 maanden (bijna) zonder internet te leven in deze tijd?
**Graag hoor ik op welke manier ik de kosten voor de Mifi-router en de prepaid sim-kaart bij jullie kan declareren**