Compensatie geen werkende glasvezel sinds 6 april 2024

  • 11 June 2024
  • 5 reacties
  • 51 Bekeken

6 April 2024 heeft de monteur de benodigde apparatuur geïnstalleerd en daarmee de conclusie getrokken dat een deel van de glasvezel (beheer KPN) ontbreekt. Inmiddels zijn we ruim 2 maanden verder, waarbij we iedere dag frustratie hebben doordat er geen stabiele internet-verbinding is. Denk hierbij aan 2 studerende kinderen, 3 dagen per week thuiswerken, Slimme thermostaat, Slimme verlichting enzovoorts… 
De codes die jullie verstrekken (een week unlimited hotspot) zijn in theorie handig, maar blijft beperkingen hebben, zeker als ik niet thuis ben (en dus mijn telefoon niet in huis is). 
Afgelopen week heb ik een Mifi-router gekocht en een prepaid Simkaart van Odido, omdat de hotspot dan altijd thuis is. De stabiliteit is nog steeds belabberd, maar het levert minder frustratie op dan de hotspot op mijn telefoon. 

Ik heb jullie gebeld met de vraag of ik een Mifi-router (jullie bieden er ook één aan) in bruikleen kan krijgen, maar dit is niet mogelijk.

Ik heb de nodige contacten met jullie gehad en daarnaast ook heel veel tijd gestopt in contact met de KPN, maar tot op heden zonder resultaat. Ik hoop dat u zich voor kunt stellen hoe het is om ruim 2 maanden (bijna) zonder internet te leven in deze tijd? 

**Graag hoor ik op welke manier ik de kosten voor de Mifi-router en de prepaid sim-kaart bij jullie kan declareren**

Teresa van Odido 1 maand geleden

@WernerH Ik heb de simkaart meteen voor je vergoed, maar hoe graag ik het ook wil, kan ik de 4G router niet vergoeden. 

Wel wil ik tegen de tijd dat alles is opgelost graag met je meekijken naar een passende vergoeding!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @WernerH 

Je kan een foto van de kassabon voor de simkaart hier uploaden, ik weet niet zeker of je een vergoeding kan krijgen voor de 4G router.

Zorg dat je klantnummer in je community profiel staat.

Bedankt voor de snelle reactie. Hierbij de uploads van de kassabon van de Prepaid Simkaart en de Mifi-router. Het klantnummer vanuit de Odido-app, heb ik ook in mijn profiel gezet.

Ter ondersteuning heeft één van je collega’s op 3 juni een Casenummer doorgegeven; 70128965. Wellicht helpt dit ter onderbouwing van de compensatie. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@WernerH Ik heb de simkaart meteen voor je vergoed, maar hoe graag ik het ook wil, kan ik de 4G router niet vergoeden. 

Wel wil ik tegen de tijd dat alles is opgelost graag met je meekijken naar een passende vergoeding!

Reputatie 7
Badge +14

hi @WernerH ,

Zolang de verbinding niet is opgeleverd betaal je geen maandelijkse kosten aan Odido. De mobiele vouchers zijn kosteloos, dus de uitgespaarde maandelijkse kosten voor deze “ alternatieve verbinding”  kun je gebruiken om de Mifi router te bekostigen.

Hallo @WernerH 

Je kan een foto van de kassabon voor de simkaart hier uploaden, ik weet niet zeker of je een vergoeding kan krijgen voor de 4G router.

Zorg dat je klantnummer in je community profiel staat.

Bedankt @Teresa van Odido ! Ik hoop dat de verbinding er snel is.

@eric dat er geen kosten worden doorbelast is heel fijn, en de codes helpen me ook deels, maar de opmerking dat we met de uitgespaarde kosten de router kunnen bekostigen vind ik erg kort door de bocht, en had je beter achterwege kunnen laten.
Naast de kosten voor de router kost het een hoop tijd, Frustratie, Geduld en extra MB's van het abonnement van de kinderen en de vrouw… Geloof mij, ik betaal liever gewoon mijn abonnementskosten en maak gebruik van een werkende glasvezelverbinding! 

Reageer