Skip to main content

Goedemiddag,

Het valt mij nu al een paar dagen op dat de chatbot niet goed werkt. Ik wil graag een adviseur spreken en dan antwoord Izzi dat Jullie niet bereikbaar zijn via de chat, en dan krijg je alle openingstijden te horen.

 

Dit terwijl ik gewoon binnen die tijden het aanvraag. Dit gebeurd via de chat en via de website.

 

Hi @Wolfknight 

Bedankt voor de feedback. Ik heb het doorgezet naar de chatbot specialisten en zij gaan hiermee aan de slag! Als je nog vragen hebt, kan je zo hier stellen. We helpen je graag verder!


5 dagen verder maar het is nog steeds niet opgelost, of heb ik er alleen last van?? 

 


Hi @Wolfknight 

Jij neemt contact op via de in app messaging tool en die is alleen open van 20:00 uur tot 00:00. Als je contact opneemt via deze pagina dan zou het moeten lukken als er een medewerker aanwezig is. 


Gebeurd hetzelfde. 

 


Ik heb ook hetzelfde krijg al 2dagen geen contact via de chatbot helaas :(


Chatbot werkt nog steeds niet, zijn jullie er wel mee bezig?

 

Via de site niet en via de app ook niet. 


Hoi @Wolfknight, wat apart dat de Chatbot bij jou niet werkt. Ik heb direct zelf gekeken en heb het bij mijn collega's van de Chatbot nagevraagd en deze werkt wel gewoon. Op welke pagina (URL) werkt de chatbot niet voor je? En kun je wellicht een screenshot maken van wat je in de app zit? Dan geef ik het direct aan ze door!

Mocht je een medewerker proberen te spreken; ik weet dat de chat nog steeds erg druk is. Je kunt je vraag ook aan mij stellen. Ik help je graag verder! 


Volgens mij staat alle informatie hier boven al. 

 

Ik probeer het via mijn telefoon, via de site, via een computer en de site, op mijn werk nergens werkt het. 

 

Als je vraagt adviseur spreken krijg je te horen alle adviseur zijn bezet, of dat jullie dicht zijn en dan een lijst met openings tijden. 

 

Zie bovenstaande berichten aub. 


Hoi, er staat inderdaad al veel informatie hierboven. Echter komt je vraagstelling over alsof de chatbot zelf niet werkt. Het gaat dus echt om dat er geen adviseurs beschikbaar zijn. Hieronder wat meer informatie:

Zoals ik aangaf zijn mijn collega's via de chat minder goed te bereiken door drukte. Vandaar dat je bovenstaande melding krijgt. Daarnaast was app messaging in de app ook even een week stuk, maar nu is de chat weer normaal tussen 20.00 en 00.00 uur. Mocht er via de chat niemand aanwezig stel, stel je vraag dan hier op de Community, telefonisch of via Facebook of Twitter. We helpen je overal graag verder.


Ik heb hetzelfde probleem met de chatbot. Ik begrijp dat het druk is, maar er is ook helemaal geen wachtrij of iets. Je krijgt gewoon geen verbinding wat erg slordig is. Telefoon is ook super druk en ik probeer al vanaf zaterdag contact te krijgen over een niet aangesloten internet bundel die ik wel heb betaald. Geld kwijt en geen internet. 

 


Ik heb hetzelfde probleem met de chatbot. Ik begrijp dat het druk is, maar er is ook helemaal geen wachtrij of iets. Je krijgt gewoon geen verbinding wat erg slordig is. Telefoon is ook super druk en ik probeer al vanaf zaterdag contact te krijgen over een niet aangesloten internet bundel die ik wel heb betaald. Geld kwijt en geen internet. 

 

Hoi @kvdm, als de chat niet werkt, kun je eventueel hiervoor ook terecht bij ons bij ons webcareteam via Facebook (Odido NL) of Twitter (@OdidoNederland) of de chat. Bekijk alle contactopties op https://www.odido.nl/service. Mijn collega’s en ik helpen je dan graag verder. We helpen je ook graag verder via deze weg! Kun je me iets meer informatie geven over je vraag? Gaat het om je mobiele abonnement of je Odido Thuis abonnement? 

 

Ik verneem het graag van je!

Groetjes, 

Pharwin 


Gaat om mijn mobiele abonnement. Ik zie dat je collega inmiddels ook gereageerd heeft in een ander topic! 


Hi @Wolfknight 

Jij neemt contact op via de in app messaging tool en die is alleen open van 20:00 uur tot 00:00. Als je contact opneemt via deze pagina dan zou het moeten lukken als er een medewerker aanwezig is. 



Nu, 7 maanden later, is het probleem nog steeds niet opgelost.
Ook ik heb hier, via verschillende apparaten en locaties, last van.

 

 


@Juacquesch Excuses dat het momenteel even niet lukt via onze chatbot, maar we helpen je natuurlijk ook verder via deze weg of andere contactmogelijkheden, zoals bij ons webcareteam via Facebook (Odido Nederland) of Twitter/X (@OdidoNederland). Bekijk alle contactopties op https://www.odido.nl/service.

Kun je precies vertellen waarover je contact probeert te nemen? Wellicht dat we het via deze weg wel voor je kunnen oplossen en ik verneem het graag van je! 😄


@Juacquesch Excuses dat het momenteel even niet lukt via onze chatbot, maar we helpen je natuurlijk ook verder via deze weg of andere contactmogelijkheden, zoals bij ons webcareteam via Facebook (Odido Nederland) of Twitter/X (@OdidoNederland). Bekijk alle contactopties op https://www.odido.nl/service.

Kun je precies vertellen waarover je contact probeert te nemen? Wellicht dat we het via deze weg wel voor je kunnen oplossen en ik verneem het graag van je! 😄


Hey Pharwin!
Thanks voor het snelle antwoord!

Ik heb louter een simpel vraagje. Ik zit nu bij Ziggo, maar met een DSL aansluiting en dat is niet optimaal en duurder dan jullie abonnement. Ik heb dus ook een abonnement afgesloten bij jullie, maar dat gaat pas in wanneer er hier glasvezel is aangebracht door jullie.

Ik ben IT’er, werk veel vanuit huis, en heb dus stabiel internet nodig.

Mijn vrouw en ik hebben net een huis gekocht in Grootebroek, postcode 1613JB.
Toen wij het voorlopige koopcontract hebben getekend (eind december 2023), heb ik gelijk opgezocht of er glasvezel op het adres is. Er was duidelijk weergegeven dat er tussen begin en eind maart glasvezel aangelegd zou zijn. Ik heb hier met smart naar uitgekeken omdat wij op 15 maart zouden verhuizen.
Ik heb net voor de verhuizing (24 maart) een flexibel, maandelijks opzegbaar, abonnement bij Ziggo afgesloten zodat ik kon veranderen van abonnement wanneer jullie beschikbaar zouden zijn.

Het is nu bijna mei en ik heb nog niets gehoord op een aantal posters in de buurt na waarop staat dat we ‘binnenkort’ glasvezel hebben.

Kan jij me vertellen wanneer ik glasvezel kan verwachten, want jullie bieden een goedkoper en sneller abonnement aan dan wat Ziggo doet, en ik wil eigenlijk zo snel mogelijk naar jullie toe met m’n internet…

Alvast bedankt voor de moeite!


@Juacquesch ah, je vraag gaat over Internet + TV. Zelf ben ik van de mobiele afdeling en op dat gebied kan ik je verder helpen. Geen zorgen, ik tag even mijn collega's van Internet + TV. @Demi van Odido @Tommie van Odido @Nora van Odido @Teresa van Odido kan één van jullie hierin ondersteunen? Alvast bedankt! 

Houd er rekening mee dat we alle klanten helpen die op volgorde bij ons binnenkomen. Het kan soms even duren voordat een collega van Thuis bij je terugkomt, maar ze zullen uiteraard hun uiterste best doen om zo snel mogelijk bij je terug te komen met meer duidelijkheid! 😄


@Juacquesch ah, je vraag gaat over Internet + TV. Zelf ben ik van de mobiele afdeling en op dat gebied kan ik je verder helpen. Geen zorgen, ik tag even mijn collega's van Internet + TV. @Demi van Odido @Tommie van Odido @Nora van Odido @Teresa van Odido kan één van jullie hierin ondersteunen? Alvast bedankt! 

Houd er rekening mee dat we alle klanten helpen die op volgorde bij ons binnenkomen. Het kan soms even duren voordat een collega van Thuis bij je terugkomt, maar ze zullen uiteraard hun uiterste best doen om zo snel mogelijk bij je terug te komen met meer duidelijkheid! 😄

Dankjewel! Ik wacht de reactie af :)


Hoi @Juacquesch, ik heb het direct nagekeken! Eerst moet er in jouw straat een glasvezelverbinding gemaakt worden. De netwerkbeheerder is hier verantwoordelijk voor en wij zijn afhankelijk van de planning van hen. Dit kan soms uitlopen waardoor dit afwijkt van de fictieve plandatum bij het sluiten van het contract. Voor nu heb ik ook nog geen specifieke datum hiervoor, maar je kunt wel direct contact opnemen met Open Dutch Fiber: Service en contact | Open Dutch FiberZodra dit volledig gereed is, kunnen we bij jou in huis met de glasvezelaansluiting aan de slag. Er wordt contact met je opgenomen voor een afspraak. Nadat de glasvezelaansluiting in huis gereed is, kunnen we Odido voor thuis bij je installeren. Onze Installatiepartner Guidion neemt dan contact met je op om een installatie-afspraak te maken. Uiterlijk twee werkdagen voor deze installatie-afspraak krijg je alvast het Installatiepakket met de post. Zodra het pakket verstuurd is, sturen we je een Track & Trace-code waarmee je het pakket kunt volgen. Groetjes, Ishana


Reageer