Loatgoan schreef:
Ja, en de telefonische helpdesk is vaak ook niet beter 😖
Loatgoan schreef:
Ik ben erg ontevreden over de gang van zaken. Je moet zelf bellen of veel op internet zoeken omtrend de mogelijkheden.
Dan zit je hier goed op de community (waar gebruikers elkaar helpen en af en toe ook deskundige moderators/medewerkers van Odido bij kunnen springen).
Loatgoan schreef:
Heel toevalig kwam ik via trust pilot (ODDIO 2,5* 🤣 (SLECHT HOOR)erachter dat bridge mode niet via de modems van odido (delta)kan
Ik wens eigen modem en router te houden. Deze is bridge mode.
Gaat het om een glasvezel aansluiting of DSL?
Bij glasvezel krijg je namelijk een ONT kastje wat op de glasvezel aangesloten wordt, en vandaar een ethernetkabel naar een Zyxel router. Als je eigen router echter VLAN ondersteund (grote kans van wel) dan kun je die hele Zyxel router ook gewoon ertussenuit halen.
Je hebt dan NT (passief glasvezelkastje/binnenkomst) → ONT (effectief de modem) → Jouw router
Het is dus niet net als bij Delta fiber waar je een Nokia modem (wat ONT + router ineen is) maar je krijgt bij Odido een ONT met een aparte router (en die router hoef je dus niet te gebruiken).
PS. Als het gaat om DSL dan krijg je echter wel een modem/router combi. Geef maar door of dat het geval is.