Hallo,
Er word rondom 19/12 contact opgenomen door reggefiber voor een afspraak. En daarna eord de installatie uitgevoerd door Guidion.
Het opzeggen van mijn vorige provider is door jullie geregeld/opgezegd. Einddatum is op 06/12-2018,
Dat betekend dat ik tussen 06/12 ° rond 19/12 geen internet heb dus.
Ik denk niet dat dat de bedoeling is.
Bladzijde 1 / 1
Hoi,
Als je de T-Mobile overstap service gebruikt kom je niet zonder internet. Je oude abonnement zal langer doorlopen.
Als je de T-Mobile overstap service gebruikt kom je niet zonder internet. Je oude abonnement zal langer doorlopen.
Hoi Fiber,
Alvast een warm welkom (bij T-Mobile) Thuis! Wat @Folkert zegt klopt helemaal. Ik heb direct jouw abonnement gecheckt, en ik zie dat de overstapservice helemaal goed gaat. Ziggo heeft de overstap geaccepteerd. Dus inderdaad: tot het moment dat jouw T-Mobile Thuis abonnement actief is, kun je gebruikmaken van Ziggo. Ik zie je snel bij T-Mobile Thuis!
Alvast een warm welkom (bij T-Mobile) Thuis! Wat @Folkert zegt klopt helemaal. Ik heb direct jouw abonnement gecheckt, en ik zie dat de overstapservice helemaal goed gaat. Ziggo heeft de overstap geaccepteerd. Dus inderdaad: tot het moment dat jouw T-Mobile Thuis abonnement actief is, kun je gebruikmaken van Ziggo. Ik zie je snel bij T-Mobile Thuis!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.