blijkt helemaal geen glasvezel in de straat te zijn aangelegd.

  • 18 October 2023
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Heb via de glasvezelcheck vastgesteld dat er glasvezel in de straat ligt. Toen Guideon kwam bleek er echter helemaal geen glasvezel te liggen. Ik heb inmiddels mijn eerdere abonnement bij Ziggo opgezegd. Wat te doen? Ik wil graag z.s.m. een andere aansluiting (liefst via Odido). Gaat u dat voor mij regelen? Dank u. 

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @gertho, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Glasvezel is beschikbaar op jouw adres, dit moet alleen nog wel naar binnen gebracht worden. Ik heb onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken voor wat meer duidelijkheid. Ze gaan je opbellen en informatie geven over je oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken spreken ze altijd een voicemail in!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @gertho Welkom bij Odido. 

Dan krijg je DSL. Hoe komt het dat je dacht dat er glasvezel is heb je het juiste huisnummer opgegeven? Bij mijn buren ligt wel glasvezel maar bij mij niet kan het zo zijn misgegaan?
De moderators kunnen je verder adviseren.

Succes

 

volgens de postcodecheck op jullie site, kan ik gewoon glasvezel aanvragen, aangezien mijn postcode volgens jullie een aansluiting heeft. vandaar.

Ik heb nu 400Mb van Ziggo, wat wordt het als ik DSL krijg? Ga ik dan weer terug in de tijd en snelheid?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @gertho, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Glasvezel is beschikbaar op jouw adres, dit moet alleen nog wel naar binnen gebracht worden. Ik heb onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken voor wat meer duidelijkheid. Ze gaan je opbellen en informatie geven over je oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken spreken ze altijd een voicemail in!

Reageer