Glasvezel 100/100 -opnemen in de cloud.
2x TV 1 tv werkt met AppleTV
Lang geaarzeld maar toen het mis ging bij de groene op 20-11-2021 de TM winkel binnen gestapt en de overstap laten regelen.
Het helpt als je in zo’n winkel een verkoper treft die weet waar hij over praat en je duidelijkheid kan geven over al de opties.
Ik heb al 2 mobiel abonnementen bij TM dus nu kan ik nog meer profiteren van klantenkorting.
Omdat ik het oude jaar even uit wilden zitten en de monteurs van Guidion mega druk zijn heb ik gekozen ruim de tijd te nemen om de overstap te realiseren.
Vandaag was het zo ver, en eerlijk is eerlijk ik had de kriebels in mijn buik.
Zou het wel goed gaan, heeft de KPN de lijn al vrijgegeven.
Doet mijn WiFi het wel en kan ik wel wennen aan een ander menu op de TV???
De monteurs van Guidion waren er ruim op de afgesproken tijd.
Ik kreeg eerst een telefoontje dat ze er aankwamen, of ze een mondkapje op moesten, en of er een stagiaire mee naar binnen mocht.
Zelf had ik al veel voorbereidingen getroffen zoals stopcontact extra plaatsen in meterkast, TV boxen aangesloten, afstandsbediening klaar gemaakt en de kabel voor het modem onder de vloer huiskamer doorgetrokken zodat het modem in de huiskamer kan.
De monteur kreeg mijn internet in eerste instantie niet online dat kwam door mijn hue bridge!
Opgelost!
Yes al de lampjes branden en alles werkt PERFECT!
Hoera Overstappen was een fluitje van een cent!
Dank T-mobiel ik ben erg tevreden hoe het allemaal is verlopen!
Mooi TV beeld, gemakkelijk menu om programma’s op te nemen, snel internet meer wensen heb ik niet voor nu!