Skip to main content

Er zou vandaag een monteur langs komen voor het vervangen van het modem. Tussen 12-16.

Prima, vrije dag voor opgenomen en wachten maar. En wachten, en wachten.

Uiteindelijk om 16.00 toch maar even gebeld.

Servicedesk: “Ja, dit is de verantwoordelijkheid van de monteur, wij plannen alleen maar in”.

Ze zouden zorgen dat de monteur contact opneemt.

De monteur: “Nee hoor, bij mij sta je pas na 16.00 ingepland. Dit wisten ze en hadden ze moeten communiceren”.

Kortom: Iedereen wijst naar elkaar, ik heb m’n hele vrije dag zitten wachten en nog steeds geen modem.

Extra bizar: Guidion geeft zelf tijdsloten van 8-12 en 12-16 aan. Dus hoe kan het dat iemand pas na 16.00 is ingeplant en dat niemand dit communiceert?

Wat. Een. Kutservice.

Moderator edit: het is niet toegestaan om te schelden of andersoortige kwetsende uitingen te plaatsen op de Community. Neem de Huisregels alsjeblieft door en houd je hieraan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Bij een volgende waarschuwing zijn we genoodzaakt je te bannen.

Service vanuit guidion is ook mogelijk om in te plannen tussen 16:00 en 20:00 & tussen 20:00 - 22:00 Heb je een tijdslot gekozen die is geconformeerd vóór dit vlak?

Service vanuit guidion is ook mogelijk om in te plannen tussen 16:00 en 20:00 & tussen 20:00 - 22:00 Heb je een tijdslot gekozen die is geconformeerd vóór dit vlak?

Dit was geconfirmeerd als tijdslot 12-16

Welkom op onze community! ​@Bretting 

Allereerst mijn oprechte excuses dat de monteur niet is langs geweest en voor deze service. Dit had niet mogen gebeuren. Ik help je uiteraard graag verder om een nieuwe afspraak in te plannen. Daarnaast ga ik jouw situatie intern aankaarten, zodat we kunnen voorkomen dat dit nogmaals gebeurd. 

Op dit moment kan ik nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers toevoegen aan je community profiel? Dan kijk ik meteen met je mee! 

Reageer