Er zou vandaag een monteur langs komen voor het vervangen van het modem. Tussen 12-16.
Prima, vrije dag voor opgenomen en wachten maar. En wachten, en wachten.
Uiteindelijk om 16.00 toch maar even gebeld.
Servicedesk: “Ja, dit is de verantwoordelijkheid van de monteur, wij plannen alleen maar in”.
Ze zouden zorgen dat de monteur contact opneemt.
De monteur: “Nee hoor, bij mij sta je pas na 16.00 ingepland. Dit wisten ze en hadden ze moeten communiceren”.
Kortom: Iedereen wijst naar elkaar, ik heb m’n hele vrije dag zitten wachten en nog steeds geen modem.
Extra bizar: Guidion geeft zelf tijdsloten van 8-12 en 12-16 aan. Dus hoe kan het dat iemand pas na 16.00 is ingeplant en dat niemand dit communiceert?
Wat. Een. Kutservice.
Moderator edit: het is niet toegestaan om te schelden of andersoortige kwetsende uitingen te plaatsen op de Community. Neem de Huisregels alsjeblieft door en houd je hieraan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Bij een volgende waarschuwing zijn we genoodzaakt je te bannen.