Goedemorgen allen,
op 19 april (!) heb ik bij Guidion een montage afspraak ingepland voor uitvoering op 9 juni.
Gisterochtend krijg ik nog netjes hier een bevestiging van.
Nog geen 10 minuten later is de gemaakte afspraak niet meer zichtbaar op de website van Guidion. Dit heb ik gechecked via de toegezonden link.
Eind van de middag heb ik toch maar eens contact opgenomen met Guidion om er vervolgens achter te komen dat, zonder enkel bericht vanuit Guidion, de monteur is uitgevallen.
Eerst volgende mogelijkheid: 12 juni in de middag. Na wat gemopper maar besloten om deze datum vast te zetten. Alles weer netjes bevestigd via mail. Eind goed, al goed zou je zeggen.. Maar niets blijkt minder waar: Vanmorgen ligt ook die afspraak er weer uit.
Dit soort volk hoef ik überhaupt niet meer over de vloer te hebben.
@T-mobile graag een oplossing zodat m’n verbinding gerealiseerd wordt op de afgesproken termijn.