Ik kreeg een brief dat mijn buurt glasvezel krijgt. Ik zie dat de straat verderop open wordt gehaald. De schatting die ik krijg als ik mijn postcode+huisnummer invoer is 2025.. november 2025 is toch niet ‘binnenkort’. is dit mogelijk een fout?
Hallo
Van wie heb je de brief ontvangen?
Je kan natuurlijk altijd aan iemand buiten vragen wanneer jouw straat aan de beurt is.
Hallo
Van wie heb je de brief ontvangen?
Je kan natuurlijk altijd aan iemand buiten vragen wanneer jouw straat aan de beurt is.
Het was of KPN of t-mobile.
Klopt dit dan? dit lijkt mij niet als ‘straks’
De provider heeft volgens mij geen inzicht in de planning van de aannemer\netwerkbeheerder dus ze kunnen het wel eens mis hebben, misschien morgen gewoon even vragen aan de mensen die het glasvezel aan het aanleggen zijn.
Hoi
Ik kan in onze checker controleren wat de huidige prognose is qua aansluittermijn: stuur me een privébericht met jouw adres, dan check ik dit zo snel mogelijk voor je!
Hoi
Ik kan in onze checker controleren wat de huidige prognose is qua aansluittermijn: stuur me een privébericht met jouw adres, dan check ik dit zo snel mogelijk voor je!
Ok, dus een van deze weken/maanden dus. Ik heb je alvast een dm gestuurd. thanks man :)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.