Een vriendin van mij heeft drie maanden geleden T-Mobile thuis aangevraagd. Naar meerdere keren gebeld te hebben met de T-Mobile klantenservice waarbij steeds beloofd werd dat ze teruggebeld zou worden kreeg de vandaag een email dat er meer dan 90 dagen verstreken waren sinds de aanvraag en ze het verder zelf maar moest uitzoeken.
Bij nader contact bleek dat haar ‘ticket’ bij Volker Wessels ‘on hold’ stond - om onbekende redenen. De enige oplossing die de klantenservice kon bieden was het annuleren en opnieuw inschieten van de ticket, waardoor de ‘waarschijnlijk nog deze maand gebeld zou worden’. Enige escalatie of prioriteitsstelling was zogenaamd niet mogelijk ‘want het was nu eenmaal druk’s
Ze wacht nu al bijna vier maanden op duidelijkheid - en nog steeds is er geen datum, geen contactpersoon, geen enkel zicht op een oplossing. Het is niet bekend waarom haar ticket ‘on hold’ kwam te staan, en ook niet waarom dit niet nog een keer zou gebeuren. Kortom: een buitengewoon vervelende situatie.
Is er een mogelijkheid om met iemand te spreken die daadwerkelijk mee kan denken over de juiste vervolgstappen, en kan zorgen dat dit ‘gewoon’ met spoed en op een nette manier wordt opgelost?