Skip to main content

Al sinds 10 OKT 2023 loopt mijn aanvraag voor de Odido internetaansluiting.
In het afgelopen jaar is de kabel gelegd, verschillende soorten apparatuur gemonteerd en zojuist van Delta begrepen dat Odido 't signaal in gebruik heeft.
Kan ik nog een installateur verwachten om 't af te ronden of kan ik zelf aan de slag?

Senx!

Luc

Hi @MijnCommunity, ik snap volledig dat je dit vraagt. Ik heb meteen iemand van Fiber aangeschreven want ik zie dat het onderzoek met Delta nog loopt. Als ik meer weet, hoor je van mij!

Update: Ik heb inmiddels meer informatie. De beheerder kan jou namelijk niet bereiken. Ze geven aan meerdere pogingen te hebben gedaan, zonder succes. Zou jij in Mijn Odido jouw contactgegevens willen nagaan? Dat gaat om e-mailadres maar voornamelijk je telefoonnummer. Dit is zeer belangrijk. Mocht je een aanpassing hebben gedaan naar het juiste nummer, laat het mij dan weten!

Het kan ook zijn dat je anonieme nummers hebt geblokkeerd. Als dat zo is, haal deze blokkade er dan af. De beheerder kan namelijk anoniem bellen.

Hoi Cheyenne,

Dankjewel voor je reactie.

Fijn dat je erachteraan bent gegaan

Inderdaad, ik heb ook begrepen dat ze mij hebben geprobeerd te bellen; ondertussen (paar weken geleden al heb ik een ander mobiel nummer ingevoerd (huidig nummer is  ****), maar 't lijkt alsof ze dat andere nummer (****, staat ingesteld anonieme nummers te blokkeren, vandaar dus).

Dit ***** werkt (gecontroleerd).

Ik kan dus wél bereikt worden.

Groet,

Luc ****

moderator edit: persoonlijke informatie

Hi @MijnCommunity, dank! Ik heb je bericht aangepast vanwege de informatie, maar dit wel gelijk intern doorgespeeld. Vergeet inderdaad niet om anonieme nummers nu wel op te nemen. Voor je eigen veiligheid, neem nooit direct op met je naam. De beheerder zal zich altijd netjes voorstellen en je weet nu dat je dit belletje kunt verwachten!

Reageer