Skip to main content

Beste allemaal, 

 

ik zit met een raadsel, laatst had ik mijn contract verlengt en daarbij een iPhone SE besteld. Na afloop staat er op de site u ontvangt een bevestiging per e-mail. Ik controleer nog mijn e-mail adres en dat is goed. Maar de mail krijg ik niet. Via dit forum bevestigd gekregen dat de bestelling goed is binnen gekomen.

Nu heb ik glasvezel besteld, en wederom staat er u krijgt een bevestiging per mail. Wederom krijg ik geen mail. Ik dacht ga inloggen met mijn t-mobile. Op een of andere manier weet ik mijn wachtwoord niet. Dus ik doe wachtwoord resetten. Hiervoor moet ook een mail gestuurd worden, naar mijn mail adres en je raad het al, die mail komt niet. 

Ik heb al in mijn ongewenste reclame mailbox gekeken en daar zit ook niets in. Mijn facturen ontvang ik ook op dit e-mail adres en dat gaat gewoon elke maand goed. Dus Wie kan me helpen dat ik wel de juiste mails ontvang?

Hallo @jf.otten 

Bij thuis als mobiel heb je dezelfde mail geregistreerd staan?

Als je bij thuis wachtwoord vergeten aangeeft dan moet je een email adres invullen en ook al klopt hij niet dan krijg je de melding er is een email gestuurd naar de bij ons bekende email.

Weet je zeker dat het de mail is waarop je kijkt en toevallig niet een andere?


Dit is mijn hoofd e-mail adres dus weet zeker dat die goed is. De vorige keer werd via een privé bericht door t-mobile het e-mail adres bevestigd wat ik gebruikt had. Dus ik snap niet waarom ik die mails niet ontvang 


Hoi @jf.otten, goed dat je het aangeeft, ik bied graag uitleg! Je hebt voor een nieuw Glasvezelabonnement gekozen op jouw huidige adres. Supertof natuurlijk, gefeliciteerd met deze mooie beslissing! 😄👍 Wat echter wel zo is, is dat jij momenteel ook een DSL abonnement (Internet via de telefoonlijn) op jouw adres actief hebt. Dit zorgt er in ons systeem voor dat de nieuwe aanvraag op Glas dan automatisch in een statische fase belandt en vast komt te zitten. Je kunt namelijk niet twee lopende aanvragen op één adres hebben staat. Vandaar dat je ook nog bevestigingsmail of welkomstbrief hebt gehad.

Ik haal deze obstructie eruit zodat de aanvraag doorloopt. Houd er wel rekening mee dat je zelf tijdig jouw DSL abonnement opzegt op de datum dat het Glasvezelabonnement ingaat. Dat doet het systeem dan weer niet automatisch. 

Is het zo duidelijk? Zo niet, dan leg ik het graag nog eens aan je uit. Als ik iets anders voor je kan doen, geef een seintje. De Community is er altijd voor je! 😉

 


Update: je hebt zojuist een welkomstbrief en e-mail gehad. Klopt dit? Anders verifieer ik graag nog een keer je persoonlijke e-mailadres natuurlijk. Het komt helemaal goed! 😁


@Jason, het is mij helemaal duidelijk en ik heb inderdaad de welkoms mail ontvangen. Helemaal goed, dank je wel voor je hulp


Goed om te lezen @jf.otten! Ik heb het Jason meteen laten weten. Maak er nog een mooie dag van vandaag! :smile:


Reageer