Hi @samvdhouten, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! Super leuk dat we jou mogen verwelkomen. Heel goed dat je dit navraagt, want ik geef je graag meer duidelijkheid. Ik ben met je mee gaan kijken en ik zie dat de bestelling zeker goed is gegaan. Zo zie ik dat het installatiepakket vandaag naar jou toe is gestuurd en zie ik dat de afspraak met Guidion al is ingepland.
Lukt het wel om in te loggen in je My T-Mobile Thuis omgeving en zie je vervolgens die error of komt deze al direct in beeld als je op de link klinkt? Momenteel spelen er jammer genoeg enkele inlogproblemen die opgelost worden wanneer men wordt gemigreerd naar onze vernieuwde My T-Mobile omgeving:
We zijn hier druk mee bezig, dus ook jij wordt binnenkort gemigreerd. Hier ga je vanzelf een bericht over krijgen. Als ik tot die tijd iets voor je in moet zien, laat het mij dan vooral weten. Dan check ik dat met liefde voor je en mis je niks.