Ik heb mijn Thuis abonnement opgezegd per 1 november door een verhuizing, ik heb ook het koopcontract gedeeld hiervoor met jullie maar ik heb nooit een bevestiging ontvangen van de opzegging..
Hi
Ik ben voor je gaan kijken, echter zie ik de opzegging niet in het systeem. Kan je mij een verhuisbewijs doosturen (zorg wel dat je de persoonlijke gegevens doorstreept)? Dan regel ik dit voor je!
Hi
Ik ben voor je gaan kijken, echter zie ik de opzegging niet in het systeem. Kan je mij een verhuisbewijs doosturen (zorg wel dat je de persoonlijke gegevens doorstreept)? Dan regel ik dit voor je!
Hoe kan ik deze het beste met je delen?
Ik zag je PB
Nog 1 vraag hierover; zouden jullie alvast de dozen kunnen sturen voor het retourneren van de apparatuur? Ik ga namelijk over een week al verhuizen.. dank alvast!
We sturen geen retourdoos op
Heb ik dan wel een qr code of verzendlabel oid nodig?
Hallo
In het onderstaande topic staat heel veel info:
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.