Skip to main content

Ik heb mijn Thuis abonnement opgezegd per 1 november door een verhuizing, ik heb ook het koopcontract gedeeld hiervoor met jullie maar ik heb nooit een bevestiging ontvangen van de opzegging..

Hi @rphl, goed dat je dit aangeeft.

Ik ben voor je gaan kijken, echter zie ik de opzegging niet in het systeem. Kan je mij een verhuisbewijs doosturen (zorg wel dat je de persoonlijke gegevens doorstreept)? Dan regel ik dit voor je! 


Hi @rphl, goed dat je dit aangeeft.

Ik ben voor je gaan kijken, echter zie ik de opzegging niet in het systeem. Kan je mij een verhuisbewijs doosturen (zorg wel dat je de persoonlijke gegevens doorstreept)? Dan regel ik dit voor je! 

Hoe kan ik deze het beste met je delen?


Ik zag je PB @rphl, je kan via een WeTransfer link het bestand delen via PB. Anders hier in het topic met alle persoonlijke gegevens doorgestreept. Hier kun je gewoon een afbeelding uploaden, dat kan niet in PB. 


Nog 1 vraag hierover; zouden jullie alvast de dozen kunnen sturen voor het retourneren van de apparatuur? Ik ga namelijk over een week al verhuizen.. dank alvast!


We sturen geen retourdoos op @rphl, je kunt dit in elke andere doos retour zenden! 


Heb ik dan wel een qr code of verzendlabel oid nodig?


Hallo @rphl ,

In het onderstaande topic staat heel veel info:
 

 


Reageer