Skip to main content
Beantwoord

Bestelstatus Glasvezel

• June 24, 2025
  • 8 reacties
  • 141 Bekeken

Goedemorgen, wat is de bestelstatus van glasvezel op ons nieuwe adres? De ONT en het modem hangen inmiddels al een tijdje in de meterkast, maar nog geen verbinding. 

Mogelijk kan een Mod mij een link sturen voor afspraak met Guidion, zodat ze kunnen schakelen in de POP?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@asritmeester 

Nadat het glasvezel gereed is voor gebruik, hoor je vanzelf een mail te krijgen om een afspraak te maken met Guidion voor de installatie. Wat is de status in je Odido account?

8 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • June 24, 2025

Hallo ​@asritmeester 

Nadat het glasvezel gereed is voor gebruik, hoor je vanzelf een mail te krijgen om een afspraak te maken met Guidion voor de installatie. Wat is de status in je Odido account?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • June 24, 2025

Status: in bestelling. Dus installatiepakket zou nog niet zijn verstuurd. Deze heb ik echter al ontvangen en zelf geïnstalleerd.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • June 30, 2025

Goedemorgen, wat is de bestelstatus van glasvezel op ons nieuwe adres? De ONT en het modem hangen inmiddels al een tijdje in de meterkast, maar nog geen verbinding. 

Mogelijk kan een Mod mij een link sturen voor afspraak met Guidion, zodat ze kunnen schakelen in de POP?

Kan één van de moderators graag reageren op deze vraag?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • June 30, 2025

@asritmeester 

Kan je alvast alle privé velden in je community profiel invullen zodat een moderator kan meekijken? Ik denk dat er eerst nog iets anders moet gebeuren voordat Guidion kan komen.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • June 30, 2025

Dat is natuurlijk al gedaan.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11

Hoi ​@asritmeester, goed dat je hier aan de bel trekt! Ik help je hier natuurlijk graag bij.

Ik zie alleen dat de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in je profiel niet overeenkomen met het abonnement waar dit om gaat. Zou je die willen aanpassen naar de juiste, zodat ik de gegevens goed kan controleren en voor je na kan kijken hoe het zit met de bestelstatus en de eventuele Guidion afspraak? Je kunt dit aanpassen door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn profielBewerk profiel. Laat je het me weten als het gelukt is? Dan duik ik er direct voor je in!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • July 1, 2025

Goedemorgen ​@Tommie van Odido , deze komt wel degelijk overeen hoor. Komt misschien omdat ik het nummer (mogelijk) heb gewijzigd ná bestellen? Ik heb een alternatief nummer ingevuld, die ik ws heb doorgegeven bij bestellen. Hoor graag.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11

Hey ​@asritmeester, ook deze laatste 4 cijfers komen niet overeen met het abonnement. Je kan in Mijn Odido → Wijzig bankrekeningnummer - controleren welk IBAN je gebruikt voor het abonnement. Deze heb ik namelijk nodig voor de verificatie. Zou je dit nog een keer willen checken? Dan kan ik meteen voor je aan de slag!