mijn pakket is 13 november aangesloten, maar status is niet bijgewerkt en kan geen klantvoordeel activeren.
Bladzijde 1 / 1
Hoi @edwinjanssen ,
We zullen even reactie van een van de T-Mobile moderators moeten afwachten. Moderators hebben toegang tot klantgegevens en dergelijke. Middels enkele controle vragen verwacht ik, dat men snel de status van je aansluiting kan achterhalen.
We zullen even reactie van een van de T-Mobile moderators moeten afwachten. Moderators hebben toegang tot klantgegevens en dergelijke. Middels enkele controle vragen verwacht ik, dat men snel de status van je aansluiting kan achterhalen.
Hoi Edwin,
Welkom Thuis! Je hebt helemaal gelijk. Je bent al helemaal online, dat is fijn om te zien. Er gaat iets niet goed in ons systeem, jouw bestelling staat nog op 'gepland om aan te sluiten', terwijl dat natuurlijk moet zijn 'online'. Ik ben hier meteen achteraan gegaan, zodat deze status goed komt te staan en jij Klantvoordeel via My T-Mobile Thuis kunt activeren. Houd jouw account in de gaten, je kunt zo snel mogelijk aan de slag!
Welkom Thuis! Je hebt helemaal gelijk. Je bent al helemaal online, dat is fijn om te zien. Er gaat iets niet goed in ons systeem, jouw bestelling staat nog op 'gepland om aan te sluiten', terwijl dat natuurlijk moet zijn 'online'. Ik ben hier meteen achteraan gegaan, zodat deze status goed komt te staan en jij Klantvoordeel via My T-Mobile Thuis kunt activeren. Houd jouw account in de gaten, je kunt zo snel mogelijk aan de slag!
Ik heb exact hetzelfde probleem!
Hier beschreven:
https://community.t-mobile.nl/search/activity/topics?userid=435112
Hier beschreven:
https://community.t-mobile.nl/search/activity/topics?userid=435112
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.